וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבה ברלין התאוששה, גברה על ארטלנד

יריבתה של הפועל ירושלים ביורוקאפ ניצחה 61:63. 10 נק' לבורשטיין בהפסד פואנלברדה לברצלונה, ריאל ניצחה בבדאלונה

אחרי שהצליחו לחזור מ-20 הפרש מול הפועל ירושלים להפסד סביר, שמשאיר להם סיכוי להעפיל לפיינל פור של היורוקאפ, גירדה הערב (שבת) אלבה ברלין ניצחון בליגה הגרמנית, 61:63 על ארטלנד בבית. המארחים פתחו מצויין והגבילו אמדו את ההתקפה של ארטלנד, כשהאורחים קולעים רק 8 נקודות ברבע הראשון לעומת 17 של אלבה. ארטלנד החלה לנגוס בפער, ולרבע האחרון היא כבר הגיעה בפיגור 3 בלבד, אבל אלבה החזיקה מעמד ויצאה עם הניצחון, רגע לפני הפועל ירושלים. ראשד רייט הוליך את קלעי אלבה עם 15, בעוד עמנואל מקלרוי ודריק ביארס הוסיפו 11 כל אחד. לארטלנד: דארן פן 18.

בברצלונה עדיין מלקקים את הפצעים אחרי ההפסד הביתי לריאל מדריד בסדרת ההצלבה ביורוליג, אבל הערב חזרו הקאטלנים למעגל הניצחונות עם 66:71 על פואנלברדה של טל בורשטיין. גם הפעם הניצחון לא הגיע בקלות, כבורשטיין ושאר האורחים נותרו צמודים לכל אורך המחצית הראשונה, ואף הובילו ב-2 במחצית. רבע שלישי נוראי של פואנלברדה, בו קלעה הקבוצה רק 6 נקודות לעומת 18 איפשר לברצלונה לברוח, וברבע האחרון הצילחו האורחים רק לצמק מעט. פיט מיקל הוליך את קלעי ברצלונה עם 17, טרנס מוריס הוסיף 11 ופראן ואסקז קלע 10. ליאו מאינולדי הוליך את פונלברדה עם 19, כשטל בורשטיין קולע 10 ומוסר 2 אסיסטים ב-32 דקות.

מן העבר השני, ריאל מדריד המשיכה את המומנטום מיום חמישי כשגברה על חובנטוד בבדאלונה 76:82. האורחים ברחו כבר מהפתיחה, כשהם עולים ל-12:22 בסיום הרבע הראשון, אבל חובנטוד חזרה ובמחצית זה רק 3 לריאל. שחקניו של מסינה לא תפקדו באותן דקות, והמארחים הצילחו לחזור, אבל בליץ נהדר לקראת סיום המשחק נתן לאורחים את היתרון הדרוש, וחובנטוד הרימה ידיים. ארבעה קלעים בריאל מדריד סיימו עם 11 נקודות (אנטה טומיץ', פאבלו פריג'יוני, חורחה גארבחוסה ולואיס בולוק). לחובנטוד: לוקה בוגדנוביץ' 20.

ביוון, אריס סלוניקי, קבוצתו של דייויד בלאט שנכנעה באמצע השבוע לולנסיה בקרב על הפיינל פור של היורוקאפ, המשיכה להפסיד גם במשחק הליגה נגד קולוסוס, לה היא נכנעה 79:73. דווקא אריס היא זו שהובילה במחצית (31:37) אבל עד סוף הרבע השלישי הצליחה קולוסוס לסגור את הפער ולחזור ל-53:53 וברבע האחרון להכריע את ההתמודדות. מאט וולש קלע 18 נקודות לאריס, סאשה ואסילייביץ' קלע 16 למנצחים. אריב בצרות ומדורגת אחרי 22 מחזורים (ארבעה לסיום הליגה הרגילה) במקום השמיני.

לעומתה, פנאתינייקוס, שאיבדה את תואר אלופת אירופה, ממשיכה להצעיד את הליגה ביוון וטריקאלה היא לא יריבה שהייתה מסוגלת להפריע לה. האלופה חגגה ניצחון ענק 72:101 במשחק שהיה חד צדדי מהפתיחה ועד הסיום, אחרי שחמישה שחקנים בפאו סיימו בדאבל פיגר והוביל אותם ניקולה פקוביץ' עם 18 נקודות. שרונאס יאסיקיביצ'יוס קלע 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully