וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'טר: "אלוהים בירך הערב את ידיי"

27.3.2010 / 21:49

הגארד שצלף 9 שלשות והוביל את ירושלים לניצחון על עפולה: "יהיה קשה בברלין". גודס: "למזלנו לפו היה משחק גדול"

מה עוד אפשר להגיד על ערב שכזה? מה עוד אפשר לכתוב על שחקן שזורק 10 שלשות וקולע 9 מתוכן, האחרונה שבהן מנצחת את המשחק עם הבאזר, בדרך להופעה מדהימה של 39 נקודות? כך נראה הערב של פו ג'טר, גארד הפועל ירושלים, שהוביל את קבוצתו לניצחון 99:102 על הפועל עפולה הערב (שבת) בפתיחת המחזור ה-19. שחקניו של אלי רבי הבינו כבר מהשלשה הרביעית שיש להם עסק עם משהו מיוחד, אבל פשוט לא הצליחו לעצור את ג'טר, שמנע מקבוצתו של גודס הפסד לא נעים, רגע לפני משחק הגומלין מול אלבה ברלין ביורוקאפ.

"אני תמיד מבקש שאלוהים יברך את ידיי וזה מה שהוא עשה", אמר ג'טר הנרגש בסיום. למרות 39 הנקודות שלו, והעובדה שבמו ידיו הביא לירושלים את הניצחון, סירב ג'טר להתרגש, ונותר עם הרגליים על הקרקע: "זה היה משחק קשה מאוד, ואנחנו צריכים ללמד ממנו. היו לנו הגארדים הרבה מאוד איבודי כדור. עכשיו אנחנו יכולים להתרכז באלבה ברלין ביום רביעי, כי הולך להיות משחק אגרסיבי, כמו הערב".

ג'טר המשיך ואמר: "אני מקווה שזה הכין אותנו למשחק בגרמניה. לא חשבנו על המשחק מול אלבה, אנחנו נרגשים להיות בטופ 8 ביורוקאפ אבל אנחנו גם חייבים להשיג משהו בליגה שלנו ואנחנו חייבים להביא את אותה ההתנהגות לכל משחק, גם בליגה וגם באירופה. מה שבטוח זה שיהיה קשה מול ברלין".

מאמן הפועל ירושלים, גיא גודס אמר בסיום: "וואו אחד גדול. לצופים היה מותחן לא נורמלי, הייתה דרמה בסוף. עפולה היו מאוד אגרסיביים ולחצו וגמרו לאיבודי כדור. עשינו מלא שטויות ואיבדנו הרבה כדורים ברבע השני, ואחרי זה החזרנו אותם שוב פעם לתמונה. עפולה זו קבוצה שנלחמת על החיים שלה ומשחקת בהתאם והם שיחקו היום כמו גברים. אנחנו לא עשינו מה שהיינו צריכים לעשות והיו לנו המון איבודים".

"הניצחון הזה חשוב לנו", המשיך גודס. "נשארו עוד שלושה משחקים ואנחנו נלחמים על המיקום לקראת הפלייאוף ובכל משחק יש על מה להילחם. אני רוצה לברך את השחקנים על הניצחון, כי לא היה קל, ואנחנו יוצאים עכשיו לברלין עם ראש שקט". למרות איבודי הכדור, ידע גודס מי העניק לו את הניצחון: "למזלנו, ניצלנו את החטאת העונשין של כריסמס, ופו שהיה לו משחק התקפי גדול, קלע את השלשה. בהגנה היינו רכים ולא עשינו עצירות".

על המשחק בברלין אמר גודס: "בברלין נצטרך לשחק יותר טוב גם התקפית וגם הגנתית. נצטרך לשמור כמו ששמרנו במלחה ובהתקפה, נצטרף לשחרר את הכדור מהר. הכדורים נתקעו בידיים של הגארדים יותר מדי כי היתרון שלנו לא בהתקפה עומדת. זה היה ניצחון חשוב שהושג בשיניים".

"הרגשה של החמצה"

אכזבה גדולה נרשמה בסיום המשחק בעפולה. הקבוצה כמעט והתגברה על לא מעט צרות מחוץ למגרש, וראתה משחק ענק של כריסמס ודנטון, שלא הספיק עבור הניצחון. מאמן הקבוצה, אלי רבי, סיפר מה הסיבה שג'טר הגיע למצב של קליעת שלשה נוספת: "ההנחיה הייתה שאם דיונטה קולע עונשין, לא להגיע להארכה כי היינו מלאים בפאולים".

רבי המשיך ואמר: "ברגע שהחטאנו את הזריקה צעקתי לג'סטין (דנטמון) לעשות עבירה, אבל הוא לא שמע. הגענו למצב בסוף שלא היה לנו פסקי זמן והיינו צריכים להעביר את ההנחיה הזאת. אולי בדיעבד היינו צריכים לעשות פאול, אבל זה הכדורסל". על פו ג'טר אמר רבי: "הוא לקח זריקה קשה וקלע אותה. הבעיות הכספיות לא העיבו על ההכנות. הכנו את עצמנו בצורה הכי טובה".

גור פורת המאוכזב אמר בסיום: " יש לנו הרגשה של החמצה. הפסדנו עכשיו שלושה משחקים בשניות האחרונות וחבל, כי היינו יכולים להבטיח את המקום שלנו בפלייאוף העליון ובמקום זה אנחנו צריכים עכשיו להילחם על מיקום. בוא נגיד שיהיה לנו קשה מאוד להשיג את הפלייאוף העליון ועכשיו צריך להילחם על המיקום בפלייאוף התחתון. חבל, אין לי מילה אחרת. אני חושב שהזריקה של ג'טר הייתה בסוף זריקה קשה, ג'סטין שמר אותו טוב. אין מה לעשות, בדיעבד אפשר לעשות המון דברים, אבל אני חושב שההחלטה הייתה נכונה. פעם זה נכנס, פעם לא, ולצערנו זה נכנס היום".

  • עוד באותו נושא:
  • פו ג'טר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully