וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם: "הילדים האלה הם דור העתיד שלנו"

מאמן בית"ר ירושלים החמיא לאיינבינדר ואליחן, שהבקיעו ב-0:5 על נצרת: "חשוב שהרצף נשמר". גרגורי: "הבעיה בהגנה"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן? קבלו את דן ייאנבינדר וצחי אליחן. בית"ר ירושלים, ללא שני הכוכבים הגדולים, לא התקשתה להביס הערב (שבת) 0:5 את מכבי אחי נצרת החלשה. במחצית הראשונה הבקיעו טוטו תמוז וחן עזריאל אחרי שבישלו זה לזה, ולקראת הסיום, לאחר שער עצמי של מור דהאן האורח, הטצרפו לחגיגה הילדים מקבוצת הנוער עם שערי בכורה בליגת העל. דוד אמסלם עם ניצחון שישי ברציפות מאז החליף בתפקיד המאמן את יצחק שום, בית"ר כבר במקום הרביעי.

איינבינדר: "זה רגע מאוד מרגש"

מאמן בית"ר ירושלים, דוד אמסלם, לא חושב שחולשת היריבה הייתה העיקר: "היה משחק קל רק בגלל התוצאה הסופית. כל משחק הוא קשה. אנחנו עשינו אותו קל במחצית הראשונה כשכבשנו פעמיים והבטחנו את הניצחון למעשה. במחצית השנייה הנענו יפה את הכדור, שיחקנו מצוין והשגנו ניצחון גדול. הכי חשוב ששמרנו על הרצף, לקחנו את הנקודות ועשינו את העבודה על הצד הטוב ביותר. כל משחק הוא קשה. תפרגנו לשחקנים.

אמסלם לא שכח להחמיא לשחקנים הצעירים: "הם דור העתיד של בית"ר. חשוב שהם נכנסו וכבשו. הם יקבלו עוד צ'אנסים בהמשך. על ברוכיאן הפצוע אמר המאמן: "אבירם עושה טיפולים. הבריאות שלו היא הכי חשובה. הוא סוחב פציעה קשה ונלחם כדי לשחק. מגיע לו כל הכבוד. אנחנו רוצים להגיע כמה שיותר רחוק.

דן איינבינדר לא הסתיר את התרגשותו בסיום: "זה מאוד מרגש לכבוש שער ראשון, במיוחד כשמשחקים מול כל כך הרבה צופים, אבל הכי חשוב זה הכושר הקבוצתי. אנחנו מנצחים וזה מה שחשוב".

חברו, צחי אליחן, הבקיע שלוש דקות לאחר מכן ובחר להגיד תודה למאמנו: "יש פה הזדמנות שלא נותנים בדרך כלל לשחקנים צעירים ואנחנו צריכים להגיד תודה לדוד אמסלם".

מאמן המפסידה, ג'ון גרגורי: "זה לא היה משחק של 0:5. הם הבקיעו משתי הזדמנויות במחצית הראשונה והניעו כדור יפה מאוד. השחקנים שלי מאוד נאיביים וצעירים. לא ייתכן שנספוג שלוש פעמים ברבע השעה האחרונה. הייתי מאוד מרוצה מאיך ששיחקנו במחצית הראשונה, אבל ההגנה היא הבעיה הכי גדולה שלנו. אנחנו רוצים לשמור על רוח ומוראל גבוה לקראת משחקי הפלייאוף. לנצרת בהחלט יש מקום בליגת העל. השחקנים מאוד נאיביים ולא מנוסים. אבל הם ישתפרו וכבר בעונה הבאה ייראו הרבה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully