וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן ניצחה 0:1 את הפועל רעננה

שער ענק של בני חדד בדקה ה-39 סידר ניצחון חשוב לאורדונים, שמטפסים גבוה בטבלה ומקרבים את רעננה אל הלאומית

אחרי שהדיחו את מכבי חיפה בגביע, מאמן הפועל רמת גן, יובל נעים, קיווה רק ששחקניו ינחתו על הקרקע ויתמקדו כעת במאבקי התחתית, שחשובים בהרבה מהחלומות על שחזור עונת 2002/3. רמת גן, שפגשה למשחק תחתית לוהט את הפועל רעננה, עמדה במטרה הזו וסיימה עם 0:1, שמספק לה את הניצחון השמיני העונה ומקפיץ אותה לחלק העליון מבין קבוצות התחתית.

ברעננה היו מוטרדים השבוע משופט המשחק, משה בוחבוט, ששובץ. רעננה טענה כי הוא מקורב לירון קוריס, בעלי הפועל רמת גן, וכי הוא שופט בצורה חד צדדית, אך לא הוא האיש שאליו צריכה הקבוצה שסוגרת את הטבלה לבוא בטענות. רעננה מיעטה לאיים על שערו של איתי ארקין ובקצב הזה היא נמצאת בדרך הבטוחה לעבר הליגה הלאומית. נגד רמת גן היא פשוט הייתה חלשה. בני חדד כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-39 והעניק את שלוש הנקודות היקרות.

מהלך המשחק

דקה 5 - מור גולן ביצע פריצה באגף הימני ושיחרר כדור מצוין מ-20 מטר, שחלפה ליד השער של שאול סמדג'ה.

דקה 13 - סרג' איילי זכה בכדור עומק ונותר לבד מול סמדג'ה, ניסה להגביה מעליו, אבל השוער הצליח למנוע את ההזדמנות.

דקה 39 - קרן החלה בשיתוף פעולה בין קובי מוסא לבני חדד, שעבר את ההגנה של הפועל רעננה, ומקצה הרחבה שלח כדור מצוין לחיבורים של סמדג'ה וקבע 0:1 להפועל רמת גן.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, פאבל פרגל, גולן חרמון, תמיר בן עמי, בני חדד, שי חדד (אלי לוי 90), אנדרה קלדיירה, מור גולן (תומר תייר 90), קרלוס צ'קאנה, סרג' איילי (ג'ורג' דאטורו 70).

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, אבי סופר, איתי טואף, איתי אלקסלסי (סטיבן כהן 46), רועי לוי, עמרי עטיה, תמיר פור (מאור זוהר 58), גיל קופר, כריסטיאנו דוס סנטוס, שניר שוקר (רז כהן 72), דודו ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully