וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדבד: "המצב של יובנטוס מעציב אותי"

הקשר הצ'כי, שפרש בקיץ אחרי שמונה עונות בביאנקונרי, מיואש ממצב הקבוצה וחושף: "קיבלתי הצעה להיות העוזר של פרארה"

בזמן ששחקני יובנטוס מקרטעים, לא מצליחים לצאת מהמשבר ושוב נכנסים לרצף שלילי של שני הפסדים רצופים, חברם לקבוצה לשעבר פאבל נדבד דווקא רץ די מהר בימים אלה. הקשר הצ'כי, שפרש בקיץ האחרון, אחרי שמונה עונות בביאנקונרי, ישתתף היום (שבת) בריצת חצי מרתון שתיערך בפראג. שחקני הקבוצה בוודאי יכולים לקבל שיעור במקצוענות, רצינות ואורח חיים ספורטיבי מנדבד בן ה-37. כנראה שגם אלברטו זאקרוני היה שמח לשחקן כמו נדבד בקבוצה שלו, שנמצאת כרגע במקום השביעי באיטליה.

רגע לפני שהוא יוצא לדרך בחצי המרתון, התפנה נדבד לדבר על המצב של השחורים לבנים. "אני לא מגיע יותר לאצטדיון כדי לצפות במשחקים, זה גורם לי לאי נוחות", אמר קשר העבר ל"טוטוספורט". "יחד עם זאת, אני עדיין עוקב אחרי הקבוצה והמצב שלה גורם לי להיות עצוב. מה שקורה שם הוא בלתי ייאמן. עפו מכל הגביעים, כולל הבושה מול פולהאם בליגה האירופית וגם המקום הרביעי מתרחק. אף פעם לא האמנתי שזה מה שיקרה אחרי שאפרוש, ולחשוב שהקבוצה התחזקה בקיץ".

למרות המצב החמור, נדבד עדיין אופטימי לגבי העתיד של הקבוצה. "אני חושב שיש הרבה פוטנציאל, אבל הם חייבים למצוא דרך להראות אותו". כמו כן, חשף הצ'כי כי קיבל הצעות להצטרף בקיץ למועדון כעוזר המאמן של צ'ירו פרארה. "יובנטוס ביקשה ממני להיות עוזר המאמן, אבל סירבתי. לגבי חזרה לכדורגל? אין שום סיכוי, למרות שקיבלתי הרבה הצעות מאז הפרישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully