וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הביסה 0:5 את מכבי אחי נצרת

אמסלם שייט לניצחון שישי רצוף על חשבון קבוצת התחתית החלשה, כשגם הצעירים איינבינדר ואליחן הצטרפו לחגיגה בסיום

מסתבר שבתקופה בה בית"ר ירושלים רצה כל כך טוב בליגה ומונעת מהתלהבות אדירה, גם היעדרות של שני שחקני המפתח של מחזיקת הגביע, ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן, לא יוצרת השפעה רעה. שחקניו של דוד אמסלם לא התקשו לגבור על מכבי אחי נצרת הלפני אחרונה, עם 0:5 נהדר שהיה הניצחון השישי ברציפות של המאמן הצעיר בליגה. בית"ר עלתה למקום הרביעי, מרחק ארבע נקודות בלבד ממכבי תל אביב השלישית, וגם הרוויחה את השחקנים הצעירים. מי אמר שאין על מה לשחק בליגה?

טוטו תמוז שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער, מאחוריו חן עזריאל. יותם רונן
דוגלים בהדדיות. עזריאל ותמוז/יותם רונן

אחרי הניצחון הדרמטי בפנדלים על הצהובים מתל אביב בשמינית גמר הגביע, פחדו בבית"ר ירושלים שהשחקנים יגיעו זחוחים מעט. הפעם, הזחיחות הייתה דווקא נחלת האוהדים, כשרק 2,000 צופים הגיעו לטדי וחזו בקבוצה אחת שהציגה מתפרצות קטלניות ובאורחת שעשתה פעולות לא רעות, פרט לנגיעה האחרונה. טוטו תמוז הרגיש משוחרר מול שחקני ההגנה של אחי נצרת, ובפריצה מסחררת באגף השמאלי בישל שער קל לחן עזריאל בדקה ה-16. עזריאל, שקיבל את חולצת ההרכב עקב חסרונם של יצחקי המוצהב וברוכיאן הפצוע, החזיר טובה לחברו בדקה ה-39, כשסידר לו את השער השני שסגר למעשה את המשחק.

כך התנהלה המחצית השנייה ללא מאבק אמיתי, כשאוהדי בית"ר עסוקים בהקנטת יריבים מכל רחבי הארץ והאורחים לא מבינים שאת הכדור צריך לשים ברשת כדי להתקדם במשחק. עמית בן שושן, שהיה מהטובים במגרש, לא הוריד את הרגל מהדוושה ובדקה ה-77 עקשנות שלו הובילה לשער עצמי של מור דהאן, שהסיט קלות בעיטה של החלוץ הירושלמי והכניע את שוערו ז'וסלן מאייבי. בשלב הזה גם הצעירים של בית"ר הצטרפו לשדה המשחק והתכבדו בשערים האחרונים שהם הראשונים שלהם בליגת העל. דן איינבינדר היה הראשון (87) וצחי אליחן התקנא ועשה זאת גם הוא (90). יש עתיד בירושלים, בניגוד למה שאפשר לומר על נצרת המפורקת, לה זוהי חמישייה שלישית שהיא סופגת בארבעה משחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מהלך המשחק

דקה 10: בן יוסף הגיע לכדור קרן שהגביה עזריאל ונגח טוב, אבל חמד הציל מקו השער.

דקה 16: גול! תמוז חלף על פני שלושה שחקני נצרת במבצע אישי נהדר באגף השמאלי, וכשהגיע לקו הרוחב מצא את עזריאל הפנוי שהמשיך פנימה משבעה מטרים. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 23: ג'ידה מסר כדור בין רגליו של טיבי, דיין בעט מזווית אלכסונית והרוש הדף.

דקה 29: עאמר הפציץ מהאוויר מ-20 מטרים, מעט מעל המשקוף.

דקה 35: טיבי מסר לתמוז החופשי, שבט בימין לידיים של מאייבי.

דקה 39: גול! עזריאל לא נשאר חייב. השחקן הצעיר מצא את תמוז חופשי בצד שמאל של הרחבה, והחלוץ בעט חלש ומדויק לפינה הרחוקה של מאייבי. 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 48: בן שושן, מהטובים במגרש, הגביה כדור אותו נגח ואסקז לידיו של מאייבי.

דקה 77: גול! בן שושן בעט חלש לעבר המסגרת, אבל נגיעה קלה של דהאן הסיטה את הכדור שחדר פנימה. 0:3 לבית"ר.

דקה 80: המחליף הצעיר אליחן מצא את תמוז, שבעט מקרוב החוצה.

דקה 82: לוזון הכניס כדור לרחבה, אבל טוקורה מחמישה מטרים בעט מעל השער.

דקה 87: גול! טל מצא את איינדבינדר הצעיר, שבעט מ-20 מטרים למרכז השער ומאייבי החלש רק הדף פנימה. שער בכורה לילד איינבינדר, כבר 0:4 לבית"ר ירושלים.

דקה 90: גול! בן שושן המצוין פרץ לרחבה, הכדור שלו פגע בדהאן ואליחן הצעיר שהתקנא באיינבינדר, הבקיע גם הוא את הראשון שלו בליגת העל. 0:5 קליל לירושלמים.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל, פאולו דה לה האסה (עידן טל, 68), סבסטיאן ואסקז (דן איינבינדר, 76), עמית בן שושן, חן עזריאל (צחי אליחן, 79), טוטו תמוז.

הרכב מכבי אחי נצרת: ז'וסלן מאייבי, איסמעיל עאמר (יניב לוזון, 52), מארק גורמן, מור דהאן, מאג'ד יונס, מוחמד עמרייה, מייקל טוקורה, גיא דיין (אחמד עאבד, 67), האני שאהין, איב ג'ידה (לוהאב כיאל, 52), תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully