וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ובני יהודה סיימו ב-0:0

השתיים קיוו לשפר עמדות בטבלה לפני הפלייאוף, אבל סיימו ב-0:0 שהספיק לזהובים להבטיח את המקום בפלייאוף העליון

אחרי ההדחה השבוע בשמינית גמר גביע המדינה על ידי עירוני רמת השרון, בהפועל באר שבע רק קיוו להשיג ניצחון שירגיע מעט את האוהדים. אלא שבני יהודה הצליחה להפריע לה במטרות שלה והוציאה 0:0 מווסרמיל. הנקודה הספיקה לזהובים להבטיח את המקום בפלייאוף העליון. באר שבע תיאלץ כנראה להסתפק בפלייאוף האמצעי.

בשבוע שעבר באר שבע ספגה הפסד ראשון בעידן ויקו חדד, והערב (שבת) היא לא הייתה רחוקה לספוג את השני שלה. חדד פתח עם ברק בדש בחוד, אבל מעט מאוד התקפות של האדומים הניבו משהו. מנגד, בני יהודה השתלטה על המשחק במחצית השנייה, אבל נראה שגם אצלה חסר שחקן מפתח בהתקפה, במיוחד לאור העובדה שאלירן עטר סופסל ונכנס רק כמחליף, מה שהוריד מהמסוכנות של בני יהודה.

בני יהודה כאמור עוד שואפת להדביק את הפער ממכבי תל אביב, שעומד שש נקודות, אבל כשנותרו לה שני מחזורים לפני הפלייאוף, המטרה של גיא לוזון ושחקניו נראית רחוקה. הפועל באר שבע אמורה להסתפק בפלייאוף אמצעי, המקום שאליו היא כנראה תלך אלא אם יקרה משהו יוצא דופן, ותצטרך להגיד תודה אם העונה הזו תיגמר במקום שהיא נמצאת בו כעת.

מהלך המשחק

דקה 5 - בני יהודה יזמה התקפה מצד שמאל כשכפיר אדרי פרץ באגף שמאל ומ-13 מטר שחרר כדור מסוכן שנהדף על ידי טברטקו קאלה היטב.

דקה 7 - פדרו גלבאן נתן מסירה טובה למשה ביטון, שהתקדם לעבר השער ובעט לבד מול קאלה, אבל השוער שיצא הדף פעם נוספת.

דקה 30 - דוד רביבו מצא את חנן פדידה בתוך הרחבה, אבל האחרון שלח בעיטה מהאוויר גבוה מעל השער.

דקה 38 - רביבו מסר מצוין למאור מליקסון, שפרץ 20 מטר לתוך הרחבה, מסר לברק בדש, אבל החלוץ שהגיע לכדור התקשה לייצר מצב בעיטה למרות שהיה בעמדה טובה.

דקה 52 - בלדוט חטף כדור מנדב קידר, מסר לאדרי שהחזיר כדור אחורנית לגלבאן, וזה בעט מ-16 מטר כדור שנעצר רק בקורה.

דקה 63 - בני יהודה מתחילה להפעיל לחץ על השער של באר שבע כשגלבאן, שקיבל כדור מ-16 מטר, הלך על בעיטה, אבל קאלה הדף.

דקה 64 - בלדוט מסר לגלבאן, שנגח מחמישה מטרים, אבל קאלה שוב הצליח להדוף.

דקה 80 - אלירן עטר המחליף הצליח להשתחרר משני שחקני הפועל באר שבע, עט לכיוון השער ושיחרר כדור שקאלה הדף.

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה; נדב קידר, ויליאם סוארז, דנילו מוריירה, אופיר דוידזאדה; יוסי אופיר (מוחמד אדמו 80), אייל שן, חנן פדידה (אביתר אילוז 72), מאור מליקסון, דוד רביבו; ברק בדש (גיל בלומשטיין 87).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי (עמרי אפק 46), חסן אבו זייד, לירוי צעירי, אסי בלדוט, פדרו גלבאן, משה ביטון (אלירן עטר 70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully