וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה את מכבי נתניה 1:2

בני סכנין ניצחה בקופסה 1:2 את מכבי נתניה והשתיים עשויות להיפגש שוב בפלייאוף האמצעי. חן וגנאים כבשו, גומז צימק

השבוע של בני סכנין התחיל נפלא עם 1:2 על מכבי חיפה והמשיך בהדחה מהגביע בהפסד לאשדוד. הערב (שבת), מרקו בלבול נהנה מסכנין של הליגה. הקבוצה שלו חזרה מהקופסא עם 1:2 יוקרתי על מכבי נתניה ושמרה על המקום ה-10 המוביל למקום המבוקש בפלייאוף האמצעי. נתניה, שהגיעה אחרי ה-2:2 הדרמטי בבלומפילד, עוד תצטרך להתאמץ כדי שתוכל גם היא לפתוח את עונת הרחצה.

לסיפור התאוששות של סכנין, קוראים נסטייה צ'ה. בדקה ה-24 כדור חופשי של הקשר הסלובני הנהדר הפך לשער נגיחה של טל חן. נתניה לחצה וחיפשה את השוויון, אבל ספגה את השני במתרפצת כשאחמד קאסום בישל לחאמד גנאים את השער השני בדקה ה-62. עד לסיום הספיק דייויד גומז המחליף לצמק, אבל לא מנע מנתניה הפסד ראשון לאחר שני משחקים.

ראובן עטר העצבני הורחק בדקות הסיום והוא בהחלט יכול להיות מאוכזב מחוסר היציבות של הקבוצה שלו. עם קצת יותר ריכוז והמשכיות, מכבי נתניה הייתה יכולה למצוא עצמה בפלייאוף העליון, אבל כשהעתיד מעורפל, בעל הבית בדרך החוצה ולאור פתיחת העונה האיומה, בנתניה בהחלט יש מי שיסתפק במקומות 7-10. אלא שאם נתניה לא תתעורר, היא בהחלט יכולה למצוא עצמה מבלה חמישה שבועות במקום הכי נמוך בליגה.

מהלך המשחק

דקה 1: ימפולסקי בעט ממרחק וסחט הדיפה נאה ממאיר כהן.

דקה 24: גול! צ'ה הגביה כדור חופשי על פי השער, ליפשיץ טעה וחן החליק בראשו פנימה. 0:1 לסכנין.

דקה 35: מנשה הגביה כדור חופשי לרחבה וסבע נגח החוצה מטווח קצר.

דקה 62: גול! בעיצומו של לחץ נתנייתי, סכנין כבשה במתפרצת. קאסום הוריד כדור לגנאים ששלח כדור שטוח לרשת של ליפשיץ. 0:2

דקה 84: גול! גואטה מצא בכדור נהדר את גומז המחליף שהכניע את מאיר כהן. נתניה מצמקת ל-2:1.

דקה 90: סבע נגח לעבר החיבורים, מאיר כהן התעופף ומנע שוויון.

הרכב מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, טל מעבי, אלמוג כהן, גל גניש (פבריסיו קבראל, 63), דלה ימפולסקי (דייויד גומז, 63), שניר גואטה, אחמד סבע.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, טל חן, יא יא פטי, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה (קאדו, 75), נסטייה צ'ה, חאמד גנאים, לירן כהן, אחמד קאסום (ג'קו ערפאת, 78).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully