וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "מגיע לנו לזכות באליפות"

מאמן צ'לסי משוכנע שהיכולת שהפגינו שחקניו לאורך העונה הופכת אותם לראויים לכתר: "השחקנים מאמינים שהם יכולים"

כשהיא בפיגור נקודה ממנצ'סטר יונייטד ושפופה לאחר הדחתה מליגת האלופות על ידי אינטר האיטלקית, צ'לסי תתייצב היום (שבת, 18:00, שידור משולב בספורט2) לקרב מול השביעית בטבלה אסטון וילה. אבל למרות העימות הקשה עם וילה ומצב הרוח במועדון, מאמן הכחולים קרלו אנצ'לוטי שופע אופטימיות.

"אני חושב שמגיע לנו לזכות באליפות", צוטט האיטלקי "בסאן", "צ'לסי לא זכתה בתואר הזה הרבה זמן ואנחנו חייבים לזכות בו. השחקנים מאמינים שהם יכולים לזכות באליפות, כי הם הובילו את הטבלה במשך כמה חודשים, מהסיבה הזאת, אנחנו מאמינים".

"המשחק הקרוב חשוב מאוד", התייחס אנצ'לוטי לעימות עם אסטון וילה, כשהוא מודע לבעיות בסגל לאחר שריקרדו קרבאליו הצטרף בימים האחרונים למסדר הפצועים שכולל גם את אשלי קול, מיקאל אסיין, ברניסלב איבנוביץ', וז'וזה בוסינגווה. "שיחקנו בעקביות ושמרנו על יציבות", אמר אנצ'לוטי, "היו לנו רגעים קשים אחרי ההפסד למנצ'סטר סיטי, והיה קשה להתאושש מהתקופה הזאת, ננסה לסגור את הפרק הזה מול וילה". בפעם האחרונה שהשתיים נפגשו, וילה ניצחה 1:2 בבירמינגהאם, והמשחק הערב למעשה יהווה סוג של מתאבן לקראת חצי גמר הגביע בין שתי הקבוצות, שייערך בחודש הבא. אם צ'לסי חושבת שמגיע לה, זה בדיוק הזמן המתאים כדי להוכיח זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully