וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: פאר מסתכלת לקלייסטרס בגובה העיניים

הביסה את אלה קודריאבצבה 0:6, 1:6 ותפגוש בסיבוב ה-3 את הבלגית. דג'וקוביץ' הודח לאחר שהופתע על ידי אוליבר רוקוס

הגשם במיאמי גרם לעיכוב משחקה של שחר פאר, אבל לא עיכב אותה מלהביס את הרוסיה אלה קודריאבצבה בתוצאה 1:6, 0:6. המשחק הבא של פאר (20 בעולם) יהיה הרבה יותר קשה, שכן היא תפגוש את קים קלייסטרס הבלגית המדורגת 14 בטורניר.

קלייסטרס, שהביסה את פטרה קביטובה הצ'כית בתוצאה 1:6, 1:6, זכתה במיאמי בשנת 2005, ופגשה את הישראלית רק פעם אחת בעבר, כשניצחה אותה בטורניר סידני 2007 בשתי מערכות. המנצחת בין קלייסטרס לפאר תפגוש בהמשך את המנצחת במפגש בין האלופה משנה שעברה ויקטוריה אזרנקה ללוסי ספארובה.

במשחק המרכזי שנערך הלילה אצל הנשים ניצחה ז'סטין הנין המתקאמבקת 3:6, 2:6 את אלנה דמנטייבה. הבלגית, שדורגה בעבר במקום הראשון בעולם, עומדת עכשיו על מאזן של 13 ניצחונות ושלושה הפסדים מאז חזרה לסבב. במשחק הבא תפגוש הנין את דומיניקה צ'יבולקובה הסלובקית, שגברה 0:6, 2:6 על סופיה ארוידסון השבדית.

בקרב הגברים התחוללה לפנות בוקר (שבת) הפתעה גדולה כשהמדורג שני בטורניר, נובאק דג'וקוביץ', שזכה בטורניר ב-2007, נשלח הביתה במשחק הפתיחה שלו בטורניר. הסרבי הפסדי לבלגי אוליבר רוקוס, שרשם את ניצחונו הגדול ביותר בשמונה השנים האחרונות. הבלגי ניצח 2:6, 7:6, 4:6 את דג'וקוביץ', שאמר לאחר שהפסיד: "הייתה לו מוטיבציה לנצח מישהו שמדורג מעליו, לא היה לו מה להפסיד". דג'וקוביץ' בא מאוד לא מרוכז וביצע 62 טעויות לא מחויבות, ורוקוס ניצל זאת עד תום. "לא ציפיתי לנצח", אמר רוקוס, "הוא הרי זכה במאסטרס, בגראנד סלאם ועשה דברים שלא עשיתי בקריירה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully