וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "זה אחד המשחקים הקשים שנותרו לנו"

מאמן ברצלונה מתכונן למפגש עם מאיורקה, הרביעית בטבלה (ש', 22:00, ספורט 5), ומחמיא לאוואט: "הוא שוער טוב מאוד"

הטנגו הסוער בין ברצלונה לריאל מדריד בראשות הליגה הספרדית יתחדש מחר (שבת) כשבארסה תצא למשחק חוץ קשה במיוחד מול הרביעית מאיורקה (22:00, ספורט 5), בעוד שלבלאנקוס יחכה מבחן גדול משלהם ביום ראשון כשיארחו את הדרבי הגדול של מדריד מול אתלטיקו. ערב המחזור ושבועיים בדיוק לפני הקלאסיקו הכל כך מצופה בברנבאו בעשירי באפריל, השתיים עדיין צמודות עם 71 נקודות כל אחד.

שלושה ימים לפני שהיא מתארחת אצל ארסנל בלונדון במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות, מגיעה האלופה לפאלמה למפגש מול הקבוצה הכי ביתית בלה ליגה פרט לשתי המוליכות, שמחזיקה במאזן חלומי של 12 ניצחונות והפסד בודד באונו אסטדיו. בנוסף מתגאה דודו אוואט בתואר השוער הביתי הטוב בספרד עם 7 ספיגות בלבד, כשהוא מקדים את ויקטור ואלדז שספג 8 פעמים בקאמפ נואו.

"זה אחד המשחקים הכי קשים שנותרו לנו העונה", הודה פפ גווארדיולה. "מאיורקה לא הגיעה למקום הרביעי בטעות, והיא קבוצה חזקה מאוד בכל האספקטים של המשחק. אומנם אין להם אף שם גדול, אבל עם שוער טוב מאוד כמו אוואט ושחקנים כמו ארודיץ ובורחה ואלרו הם מאוד מסוכנים". גווארדיולה יחסר את סרחיו בוסקטס המוצהב ואריק אבידל הפצוע, ויקבל בחזרה את צ'אבי וג'ראר פיקה שהחלימו, אך המאמן עשוי להמשיך לתת להם מנוחה לקראת הקרב באמירויות ביום שלישי.

במאיורקה, ששמרה על המקום הרביעי למרות התיקו המאופס מול סנטאנדר באמצע השבוע, לא מוותרים על חלום ליגת האלופות ושואפים לשחזר את תוצאת הביקור האחרון של הקטלונים באי, במחזור הלפני אחרון של העונה שעברה, אז ניצחו המקומיים 1:2, ולרשותו של המאמן גיורגיו מנזאנו יעמוד סגל מלא. "אין נוסחת קסם לניצחון על ברצלונה", אמר מנזאנו לקראת המשחק. "זה יהיה אתגר קשה מאוד, אך לא בלתי אפשרי, לא נסתגר מאחור ולא נשנה את מערך ה-4:4:2 הקבוע שלנו במטרה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully