וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ הבטיחה את המקום הראשון

האלופה סיימה ראשונה את העונה הרגילה אחרי 28:32 על רמה"ש. הפועל ראשל"צ הפסידה לאס"א ת"א, ר"ג ירדה ליגה

העונה הרגילה בליגת העל בכדוריד הגיעה הערב (שישי) לסיומה, וסדרות חצאי הגמר נקבעו, כמו גם כמה מההכרעות בתחתית. מכבי ראשון לציון סיימה במקום הראשון ותפגוש בחצי הגמר את מכבי תל אביב, בעוד שהפועל ראשון לציון תיאלץ להסתפק במקום השני ובמפגש מול אס"א תל אביב בחצי הגמר השני. בתחתית נחרץ סופית גורלה של הפועל רמת גן, שהפסידה לנס ציונה וירדה לליגה השנייה אחרי עשור בליגת העל.

מכבי ראשל"צ - א.ס רמת השרון 28:32

רגע לפני שלבי ההכרעה של העונה שוב מתחממים הצהובים מעיר היין, והפעם הם לא התרגשו מהעובדה שהאורחים מהשרון הוליכו 14:15 במחצית, ונעזרו בריצה מאוחרת ברגעי הסיום כדי להבטיח את הניצחון ואת ראשות הטבלה בסיום העונה הרגילה.

הפועל ראשל"צ - אס"א תל אביב 26:23

בצד האדום של ראשון לציון קיוו לתפוס בכל זאת את הפסגה ברגע האחרון, ובכך להימנע ממפגש עתידי עם הקבוצה שגברה עליהם שלוש פעמים העונה, אך נאלצו לספוג הפסד רביעי לתל אביבים המוכשרים, שהוליכו כמעט לכל אורך המשחק והשיגו יתרון מוראלי אדיר לקראת סדרת חצי הגמר.

בני הרצליה - מכבי תל אביב 28:27

במשחק לפרוטוקול בלבד הוליך ג'ון אונשה את מכבי תל אביב, שכבר הבטיחה זה מכבר את המקום הרביעי, לעוד ניצחון חוץ נאה, רגע לפני המבחן האמיתי בסדרת חצי הגמר מול האלופה.

נס ציונה - הפועל רמת גן 28:36

אחרי שהשתרכה במקום האחרון במשך כל העונה, ירדה הערב סופית הפועל רמת גן לליגה השנייה אחרי עשר שנים רצופות בליגת העל, כשנס ציונה ידעה שניצחון יבטיח לה את המקום השני בבית התחתון ולא ריחמה על הרמת גנים.

תוצאות נוספות:

מכבי רעננה - מכבי פתח תקוה 34:36
מכבי קרית מוצקין - מ.כ חולון 35:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully