וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן - הפועל רעננה: "אם ננצח נישאר בליגה"

תמיר בן עמי מוכן לקראת קרב התחתית החשוב של האורדונים (שבת, 19:00). ברעננה יחלו להתכונן לעונה הבאה אם יפסידו

בהפועל רמת גן עסקו ביומיים האחרונים בעיקר בהנחתת השחקנים אל הקרקע לקראת משחק הבית החשוב מחר (שבת, 19:00) נגד הפועל רעננה בוינטר וזאת אחרי חגיגות הנצחון 1:2 על מכבי חיפה בשמינית גמר גביע המדינה באמצע השבוע שעבר. אמש קיבלו השחקנים יום חופשי מאימונים ונהנו רק מעיסויים ומנוחה. עוד לפני משחק הגביע נגד הירוקים, הדגישו הבעלים ירון קוריס והמאמן יובל נעים את העובדה שהמשימה החשובה באמת היא ההתמודדות נגד השכנה לתחתית, כאשר במועדון מאמינים ששלוש נקודות מחר יבטיחו סופית את הישארותה של הקבוצה בליגה.

נעים יחסר מחר את הקשר עומר בוקסנבוים, שעבר היום בדיקת MRI שגילתה כי הוא סובל ממתיחה חזקה ברצועות הברך, שתשבית אותו לשלושה שבועות. לעומת זאת, קרלוס צ'קאנה, שלא שיחק נגד חיפה בגביע בגלל הרחקה, ישוב לסגל, אך לא ברור אם יפתח בהרכב או שמא ג'ורג' דאטורו, שכבש את שער הנצחון נגד הירוקים, יעלה בחוד. גם הבלם אלי לוי, שהיה מושעה, חוזר לסגל הקבוצה.

נעים אף מתלבט לגבי עמדת השוער, כאשר רפי כהן שפתח בגביע, הוחלף במחצית בעקבות דין ודברים בינו לבין המאמן, במהלך תדרוך המחצית בחדר ההלבשה. איתי ארקין, ששיחק במחצית השנייה ועד הסיום, עשוי לפתוח גם מחר, אולם קיים סיכוי שדווקא כהן הוותיק יחזור אל בין הקורות לאחר שיישר את ההדורים עם המאמן.

"זה משחק של עונה שלמה", אמר המגן תמיר בן עמי לקראת ההתמודדות. "אנחנו חייבים את הנקודות האלה כדי שיהיה לנו ביטחון בהמשך, ואני מאמין שאם ננצח את רעננה זה יבטיח לנו את ההישארות בליגה", הוסיף המגן הוותיק.

הרכב משוער: איתי ארקין (רפי כהן), קובי מוסא, פאבל פרגל, גולן חרמון, תמיר בן עמי, בני חדד, שי חדד, אנדראה קלדיירה, מור גולן, ג'ורג' דאטורו (קרלוס צ'קאנה ), סרג' איילי

בחירתו של וזאנה

הלחץ ברעננה לקראת המשחק מול הפועל רמת גן שובר שיאים, כשבמועדון מהשרון יודעים שהפסד והם יכולים להפרד מליגת העל. במידה ואכן יפסידו, יחלו בהכנות לעונה הבאה. דווקא ניצחון של הקבוצה עשוי להיות כחרב פיפיות למאמן עמי ואזנה, כשבמקרה כזה תנסה רעננה לצרף מאמן בכיר לצידו. לקבוצה בכל מקרה עוד כשבוע למצוא מאמן עם תעודת "פרו" שיאמן לצד ואזנה.

המאמן עצמו לא תרגל הרכב באימון היום והתרכז בפן הפיזי. "בלי לעשות שטויות בהגנה, כי אנחנו משלמים על כך ביוקר", ביקש המאמן משחקניו, שהסביר להם גם כי עליהם להיות חדים יותר מול השער.

ביום שישי פנתה רעננה לאיגוד השופטים בבקשה לפסול את השופט משה בוחבוט משיפוט במשחק משום שבכל משחק בו הוא שופט את רמת גן שיפוטו חד צדדי. בעונה שעברה בוחבוט שפט במשחק בין רעננה לרמת גן בלאומית, וגם השנה בליגהת העל, ולטענת אנשי רעננה שגה בשני המשחקים שגיאות חמורות לרעת קבוצתם. באיגוד השופטים דחו את בקשתם, והוסיפו כי לא ניתן לקיים אפילו דיון בנושא בשל עיתוי הבקשה.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, אבי סופר, איתי טואף, ארמנוס זלמקיאס, רועי לוי, עמרי עטיה, מאור זוהר, גיל קופר, סטיבן כהן, שניר שוקר, דודו ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully