וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - בני יהודה: אלונה מדרבנת

הבעלים של הקבוצה מהדרום נכנסה לחדר ההלבשה ושוחחה עם השחקנים. קאלה עדיין בספק. מנגד, אלירן עטר יירד לספסל

"אני מאוכזבת מהתוצאה בגביע, אני מקווה שתפצו ביום שבת במשחק נגד בני יהודה. דעו שההפסד הזה מאוד כואב לי. מגיע לקהל שלנו שתנצחו". כך אמרה היום (שישי) אלונה ברקת לשחקני הפועל באר שבע, לפני האסיפה הטקטית שקיים ויקו חדד לקראת המשחק מול בני יהודה (שבת, 19:00). לראשונה מזה זמן רב, נכנסה ברקת לחדר ההלבשה. שחקנים אמרו: "אפשר להבין אותה. היא השקיעה כל כך הרבה בקבוצה, לא מגיע לה שנקלקל. אולי אם נתחיל לנצח, היא תשנה את דעתה בנוגע לעונה הבאה".

ויקו חדד לא הרבה להתייחס באסיפה הטקטית ליריבה אבל אמר לשחקני ההגנה: "אתם צריכים לשים לב ולהיזהר מאוד מפדרו גלבאן". החלוץ ברק בדש צפוי לפתוח לבדו בחוד, כשאוהד קדוסי וחנן פדידה יפתחו על הספסל. דוד רביבו צפוי לחזור להרכב, כשגם מאור מליקסון יפתח. אייל שן יפתחו בקישור האחורי כשאביתר אילוז ישלים החמישייה בקישור. מוחמד אדמו יפתח על הספסל. חדד אמר היום לשחקנים: "יש לי כמה התלבטויות, אחליט לגבי ההרכב רק מחר". למרות הערכות שונות, מצבו של טברטקו קאלה יציב ואם ייעדר זה יהיה רק ממשחק הליגה הקרוב. מחר יוודע האם השוער יפתח בין הקורות או שדור דוידי יקבל עוד הזדמנות.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: דור דוידי (טברטקו קאלה); נדב קידר, ויליאם סוארז, דנילו מוריירה, אופיר דוידזאדה; יוסי אופיר, אייל שן, אביתר אילוז, מאור מליקסון, דוד רביבו; ברק בדש.

מורי חוזר להרכב

חלוץ בני יהודה, אלירן עטר, יפתח מחר (שבת, 19:00) על הספסל במשחק החוץ של קבוצתו נגד הפועל באר שבע. המאמן גיא לוזון החליט כבר אתמול שעטר יהיה מחוץ להרכב כאשר לירוי צעירי תורגל בקישור ומשה ביטון יפתח כחלוץ בודד בחוד.

הזהובים יגיעו מחר דרומה עם מומנטום טוב של שני ניצחונות בשבוע האחרון, בליגה ובגביע. במועדון רוצים לצבור כמה שיותר נקודות עד לסיום הליגה הסדירה, כאשר המטרה המוצהרת היא להילחם על המקום השלישי ולהגיע דרכו לאירופה, שנה שנייה ברציפות.

מלבד ספסולו של החלוץ עטר, יערוך לוזון שינוי נוסף בהרכב כאשר הבלם דין מורי, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים והחמיץ את משחק הגביע, יפתח בעמדת הבלם על חשבונו של אביב חדד. בשאר ההרכב לא צפויים שינויים כאשר חסן אבו זייד ומהראן ראדי ימשיכו לפתוח בקישור האחורי, ואילו אסי בלדוט ופדרו גלבאן ישלימו את החלק הקדמי. המאמן גיא לוזון לא הקרין בפני שחקניו קטעים ממשחקי הקבוצה או ממשחקיה של באר שבע אחרי שלא עשה זאת גם בשני המשחקים האחרונים בהם הקבוצה ניצחה.

היושב ראש חזי מגן שוחח כהרגלו עם שחקניו ובין השאר אמר להם: "אסור לנו לזלזל בהפועל באר שבע ושאף אחד כאן לא יסתמך על העובדה שהם הפסידו לרמת השרון בגביע. באר שבע היא קבוצה חזקה ומסוכנת בבית ונצטרך להיות במיטבנו בכדי לחזור הביתה עם הנקודות".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד, לירוי צעירי, אסי בלדוט, פדרו גלבאן, משה ביטון.

עדכון ראשון: 15:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully