וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רק תשאירו קצת תחמושת

צ’לסי מחקה את וילה עם 1:7 (למפרד עם רביעייה) ויונייטד נשארה ראשונה עם 0:4 על בולטון, שבוע לפני משחק העונה

רגעי ההכרעה של הליגה האנגלית מתקרבים בצעדי ענק, כאשר המחזור ה-32 חשף הערב (שבת) שוב את האופי האמיתי של המתמודדות ואת הצהרת הכוונות שלהן. צ'לסי, שהגיעה לשבוע הזה במשברון קטן, הביסה 1:7 את אסטון וילה כשפרנק למפארד מפציץ ארבעה שערים. מנצ'סטר יונייטד, ששיחקה אחרונה הערב, לא התרשמה יותר מדי מהכחולים והפגיזה 0:4 על בולטון המסכנה בדרך חזרה למקום הראשון בטבלה. בהחלט הולך להיות מעניין בין שתי המובילות בשבת הבאה.

ארסנל, שלעתים נשכחת מעט בדיבורים על קרב האליפות, לא הצליחה להמשיך את המומנטום המצוין שלה כשסיימה ב-1:1 בחוץ מול בירמינגהאם. פורטסמות ואברהם גרנט ספגו עוד הפסד, הפעם 2:0 לטוטנהאם, במשחק שהיווה חזרה גנרלית לקראת המפגש ביניהן בחצי גמר הגביע.

צמרת הטבלה:
1. מנצ'סטר יונייטד - 72 נקודות
2. צ'לסי - 71 נקודות
3. ארסנל - 68 נקודות

צ'לסי - אסטון וילה 1:7

אחרי ה-0:5 הקליל על פורטסמות באמצע השבוע טען קרלו אנצ'לוטי שצ'לסי שלו חזרה למסלול ועשתה סוף לתקופה הרעה במהלכה איבדה את המקום הראשון והודחה מליגת האלופות. כנראה שהוא צדק. בטח אחרי הניצחון 1:7 הענק על אסטון וילה.

הכחולים פתחו את המשחק מצוין ועלו ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-15 משער של פרנק למפארד. בדקה ה-29 נראה היה שצ'לסי שוב מגמגמת כשספגה את שער השיוויון מרגליו של ג'ון קארו, אך רגע לפני המחצית בדקה ה-44 חזרו המקומיים ליתרון משער נוסף של למפארד מפנדל.

המחצית השנייה הייתה שייכת בכל כולה לצ'לסי, שעשתה קונצרט וכבשה חמש פעמים נוספות: שניים של פלוראן מאלודה (57 ו-68), שניים של למפארד (62 ו-90) ושער של סלומון קאלו (82). אחרי 12 שערים תוך שלושה ימים, ניתן להכריז כי הכחולים יצאו מהמשבר. אם צ'לסי תצליח לשחזר חלק מהיכולת הזו גם בשבוע הבא באולד טראפורד, בהחלט צפוי להיות לנו קרב רותח ואיכותי.

בירמינגהאם - ארסנל 1:1

התותחנים הגיעו למשחק עם שישה נצחונות ליגה רצופים - הרצף הכי טוב מאז הפתיחה המדהימה שלהם את עונת 2007/08. במהלך ששת המשחקים האלה ארסנל ספגה שלושה שערים בלבד, וחשוב יותר - הפכה את מירוץ האליפות מדו-ראשי לתלת-ראשי. אבל מה זה שווה? היום התותחנים של ונגר נכשלו במשימה וסיימו ב-1:1 מאכזב, שהעלה אותה ל-68 נקודות, ארבע נקודות פחות מלמוליכה יונייטד.

ארסנל שלטה ברוב שלבי המשחק, רשמה 57 אחוזי החזקה בכדור ובעטה 12 בעיטות לשער, מתוכן שבע למסגרת. זה לא עזר. השער של התותחנים הגיע רק בדקה ה-81 אחרי מהלך יפה של סאמיר נאסרי, שהשלים אותו בבעיטה חזקה פנימה, אך בדקה ה-90 ספגה ארסנל שוויון מטופש במיוחד מרגלי קווין פיליפס.

בולטון - מנצ'סטר יונייטד 4:0

עם שישה נצחונות רצופים בכל המסגרות, אין ספק כי מנצ'סטר יונייטד הגיעה למאני טיים של העונה בכושר מצוין, וגם הערב היא המשיכה בזה, למרות שהתוצאה המשכנעת הגיעה רק בחצי השעה האחרונה אחרי בליץ אדיר. השדים האדומים לא התרשמו יותר מדי מה-1:7 של צ'לסי, וידעו שכל מה שהם צריכים לעשות זה פשוט לנצח כדי לשמור על המקום הראשון.

אחרי שניצלו את ה-1:1 של צ'לסי עם בלקבורן בשבוע שעבר כדי להישאר בפסגת הטבלה שבוע נוסף, הם היו דומיננטים יותר נגד בולטון, וגם אם התקשו לנצל את המצבים הלא רבים שהם הגיעו, זה הספיק לעוד ניצחון משכנע. ווין רוני זכה למנוחה כדי לאפשר לו להגיע רענן כמה שאפשר למשחק הצ'מפיונס באמצע השבוע נגד באיירן מינכן. פרגי נאלץ להסתדר גם ללא הפצועים הקבועים, מייקל אואן, ווס בראון, אנדרסון וג'ון אושיי. בבולטון תמיר כהן שיחק 73 דקות, אבל גם הוא לא הצליח לשנות משהו.

בדקה ה-38 ריאן גיגס העביר מסירת רוחב מצד שמאל, כשג'ילויד סמואל הגיע אל הכדור, ובאופן מוזר בחר לבעוט מול השוער שלו, יוסי יאסקליינן. יונייטד הורידה את הרגל מהגז ובדקה ה-69 הכפילה את היתרון כשדארן פלטשר בעט, שוער בולטון הדף, ודימיטאר ברבאטוב זינק על המציאה והבקיע מקרוב את השני. תשע דקות לאחר מכן הגיע השלישי כשנאני סבסב באגף שמאל ושיחרר כדור למרכז, שם המתין לו ברבאטוב, שהבקיע את השני שלו. הבליץ הושלם בדקה ה-81 כששוב פעולה נאה של נאני בשמאל הסתיימה עם מסירה למרכז, אך הפעם זה היה דארן גיבסון, שהשלים את התוצאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טוטנהאם - פורטסמות 0:2

פומפי המשיכה בסיבוב הפרידה שלה מהפרמיירליג, כשהפסידה 2:0 לתרנגולים של הארי רדנאפ. עבור פורטסמות דווקא הייתה משמעות למשחק מפני שהיא עדיין במירוץ לזכייה בגביע והמשחק היווה חזרה גנרלית לחצי הגמר, שם היא תפגוש את טוטנהאם פעם נוספת.

הקבוצה של אברהם גרנט שמרה על רשת נקייה רק במשך 27 דקות עד שנגיחה של פטר קראוץ' מקרוב ננעצה עמוק ברשת של דייויד ג'יימס. אחרי 14 דקות כבשה טוטנהאם את השני מרגליו של ניקו קראנצ'ר, שקבע את תוצאת המשחק. פורטסמות עדיין תקועה על 13 נקודות, בעוד טוטנהאם שמרה על המקום הרביעי.

משחקים נוספים:
האל סיטי - פולהאם 0:2

להאל סיטי: ג'ימי בולארד בפנדל (16), קרייג פאגאן (48)

וולבס - אברטון 0:0

ווסטהאם - סטוק 1:0

לסטוק: ריקרדו פולר (69)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully