וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - מכבי ת"א: הצהובים לא מוותרים על אלמוג כהן

בקרית שלום מאוד רוצים את קשר נתניה שטרם חתם בנירנברג. טומאסיץ' יחזור להרכב מול אשדוד (ש', 19:00, ספורט 1)

במכבי תל אביב עוקבים בעניין בימים האחרונים אחר ההתפתחויות בעניין מעברו של אלמוג כהן ממכבי נתניה לנירנברג בסוף העונה. כזכור, הקשר הצעיר כבר סיכם את תנאיו בקבוצה הגרמנית, אך כרגע קיימת מחלוקת בינה לבין נתניה בכל הנוגע לגובה דמי ההשבחה שישולמו על השחקן. במידה שהעסקה לא תצא אל הפועל מתכוונים הצהובים לעשות מאמצים גדולים להחתים אותו.

כזכור, לפני מספר שבועות שוחח המנג'ר המקצועי של נירנברג, מרטין באדר עם דניאל יאמר, שהבטיח שהוא יבוא לקראתו. יאמר הצהיר אז ש"לא אעמוד בדרכו של אלמוג לאירופה" ובאדר סיפר לוואלה! ספורט: "אני מאמין שנגיע לעמק השווה ואני לא מודאג". יחד עם זאת, מאז לא חלו התפתחויות גדולות.

מכבי תל אביב כבר הביעה עניין גדול בכהן במהלך החודשים האחרונים, עוד לפני הפנייה של נירנברג אליו, אבל הוא הבהיר לנציגיה שהוא מעדיף לצאת לאירופה. אם המעבר שלו לגרמניה בכל זאת לא ייצא אל הפועל, קיים סיכוי גבוה שהוא ינחת בקרית שלום וזאת לאור ההצעה הכספית הנדיבה שהוגשה לו על ידי הצהובים.

הצוות המקצועי של המועדון שוקל גם פנייה לקשר מנשנגלדבאך, גל אלברמן, שעלות הבאתו מוערכת בכמה מאות אלפי יורו, אך המנג'ר אבי נמני חושש מכיוון שהקשר לא שיחק בצורה סדירה בשנה וחצי האחרונות והעונה סובל מפציעה ארוכה. שחקן נוסף שנמצא ברשימות של מכבי הוא חלוץ אוטרכט, ג'ייקוב מולנגה הזמבי. הקבוצה כבר יצרה קשר עם סוכנו של השחקן.

בתוך כך, מחר (שבת, 19:00, שידור משולב בספורט1) תנסה הקבוצה מההפסד לבית"ר ירושלים בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים בשמינית גמר גביע המדינה שלשום, כאשר היא תגיע מחר למשחק חשוב באשדוד. במכבי עסקו מאז המשחק בעיקר בניסיונות לאושש את השחקנים מבחינה פיזית אחרי 120 הדקות בטדי, אך הדגישו גם את הצד המנטלי. הצהובים סוחבים על גבם חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון, כאשר כעת נראה שגם המקום השלישי בטבלה נמצא בסכנה.

בקבוצה החליטו לקיים את ועדת המשמעת לקשר המושעה מאור בוזגלו רק באמצע השבוע הבא ובשלב זה הוא לא מורשה להגיע לאימוני הקבוצה. בנוסף לקשר המושעה ייחסר המנג'ר אבי נמני את המגן הפצוע רוני גפני, שסובל ממתיחה ברצועת הברך וייעדר כעשרה ימים, וכן את הקשר המוצהב ליאור ז'אן.

על פי התרגול באימון היום נראה כי אורי שטרית יפתח בעמדת המגן השמאלי ואיגור טומאסיץ', שיחזור אחרי היעדרות של שלושה חודשים בגלל פציעה, יפתח בקישור האחורי לצידם של שרן ייני וגיז'רמו ישראלביץ'. בחלק הקדמי לא יהיו שינויים לעומת ההרכב שפתח בבירה כאשר יוסי שבחון ימשיך לשתף פעולה שוב עם יובל אבידור ועמנואל מאיוקה.

למתחם האימונים בקרית שלום הגיע היום אורח מעניין, אייל ברקוביץ', שקבוצת הילדים שלו מנשר התארחה אצל מקבילתה הצהובה. שחקן העבר אף ניצל את ההזדמנות כדי לשוחח עם נמני במשרדי המועדון. אגב, במשחק עצמו ניצחו ילדי מכבי את עמיתיהם מנשר 3:19.

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, ניסו קפילוטו, רונלד ראלדס, אורי שטרית, שרן ייני, איגור טומאסיץ', גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, יובל אבידור, עמנואל מאיוקה

מרציאנו יחליף את סטויקיץ' המורחק בשער אשדוד

באשדוד מגיעים למשחק הביתי מול מכבי תל אביב במוראל גבוה, אחרי העפלה לרבע גמר גביע המדינה בעקבות הנצחון 1:2 ביום רביעי נגד סכנין. למשחק מחר יש משמעות חשובה במיוחד עבור האשדודים שמנסים לתפוס את הכרטיס לפלייאוף העליון כאשר עד סיום הליגה הסדירה נותרו עוד שלושה מחזורים בלבד. נכון לעכשיו נמצאת הקבוצה במקום השישי שמבטיח כרטיס כניסה לחלק העליון, אולם בקבוצה יודעים שכל איבוד נקודות עשוי להביא לנפילה במיקום בשל הצפיפות שנוצרה בחלק הזה שבטבלה.

המשימה מחר מול מכבי תל אביב, תהיה לא קלה בעיקר כי אשדוד תחסר את שוערה הקרואטי דראגן סטויקיץ' שהורחק בדקה ה-90 במשחק הגביע נגד סכנין, אחרי שקיבל צהוב שני ואדום לאחר מחיאות כפיים לעבר שופט המשחק. את מקומו ימלא שוער המישנה הצעיר אופיר מרציאנו שטרם שיחק העונה בליגת העל.

החלוץ עידן שריקי, שהיה מעורב בתקרית מילולית עם עוזר המאמן חנן אזולאי במהלך וגם בסיום משחק הגביע עם סכנין, נקרא לשיחת הבהרה בה נכחו אזולאי והמנהל הטכני שי הולצמן. בסיום השיחה יושרו ההדורים והוחלט שהחלוץ לא יענש. שריקי צפוי לפתוח מחר כרגיל בחוד לצידו של דמיטאר מקרייב. המאמן מזרחי שוקל שינוי אחד בהרכב כאשר עידן שדה שנכנס בגביע כמחליף במחצית ואף כבש את שער השוויון צפוי לפתוח מחר על חשבונו של ניר נחום שיסופסל. הקשר משה אוחיון אמר לקראת המשחק: "זה משחק חשוב בקרב על הפלייאוף העליון, אבל בבית אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. אנחנו מאמינים בעצמנו".

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, מרקו פופוביץ', כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, סטפן קינגאווה, ניר ביטון, משה אוחיון, עידן שדה, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully