וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסקוואל: "אנחנו צריכים להתאושש באופן מיידי"

אחרי ההפסד לריאל מדריד ואיבוד יתרון הביתיות, מאמן ברצלונה חושב קדימה. מסינה: "חשוב לראות שאנחנו יכולים לשחק מולם"

לאחר שכפתה על יריבתה השנואה משחק ראשון צמוד אך הפסידה, ריאל מדריד הוכיחה אמש (חמישי) לברצלונה כי סדרת רבע גמר היורוליג בין השתיים הולכת להיות לוהטת, לא פחות. הבלאנקוס קיבלו משחק אדיר מאנטה טומיץ' בדרך לניצחון חוץ, 63:70, איזון הסדרה ל-1:1 וגניבת יתרון הביתיות מהקטלאנים. "אנחנו שמחים כי שיחקנו סולידי, הובלנו כל המשחק ועכשיו אנחנו חוזרים הביתה כשהסדרה מאוזנת", אמר עם תום המשחק מאמן הבלאנקוס, אטורה מסינה. "חשוב היה לראות שאנחנו יכולים לשחק נגד ברצלונה ולא להוריד את הראש כשדברים לא הולכים". מאמן העל התייחס להמשך הסדרה, ואמר: "אני לא חושב שיתרון הביתיות כל כך חשוב במשחקים האלה. אנחנו צריכים להישאר מפוקסים".

טומיץ', שכאמור הצטיין עם 22 נקודות באחוזים מצוינים, הוסיף: "זה ניצחון מצוין עבורנו. ידענו שנצטרך לנצח פעם אחת בברצלונה כדי שיהיה לנו סיכוי להגיע לפיינל פור, וכעת יש לנו את היתרון. עכשיו יש לנו שני משחקים גדולים, הכי גדולים בעונת היורוליג עד כה. יש לנו צ'אנס גדול, ואנחנו צריכים את הקהל שלנו כדי להגיע לפאריס".

מנגד, מאמן הקטלאנים, צ'אבי פסקוואל, שראה את קבוצתו מפסידה בפעם השניה העונה ביורוליג בלבד, אמר: "לא היינו בפוקוס בשני המשחקים האלה, לא נראנו כמו קבוצה שהפסידה שלושה משחקים כל העונה. לא שיחקנו עם ביטחון, ואנחנו צריכים להתאושש באופן מיידי. אנחנו נוסעים למדריד כשהסדרה 1:1, אבל כמו שהם ניצחו בברצלונה, אנחנו יכולים לנצח שם. זהו רגע חשוב בעונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully