וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינוגבה: "אנחנו לא מפחדים ממסי"

ניגריה תפתח את הופעותיה במונדיאל נגד ארגנטינה, שוער בני יהודה בטוח: "אפשר לעצור אותו. מאמין שנגיע לחצי הגמר"

לאונל מסי חורך הגנות ברחבי העולם, מוביל את ברצלונה לעוד מאבק על כל התארים ונמצא בכושר פנטסטי. אבל כשהעונה הספרדית תסתיים, הארגנטינאי המחונן עדיין לא יוכל לנוח מאחר שב-12 ביוני תפתח נבחרת ארגנטינה את הופעותיה במונדיאל כשהיא תפגוש את ניגריה ביוהנסבורג.

הנבחרת של דייגו מראדונה תעלה לאותו משחק כפייבוריטית, הרבה בזכות מסי, אבל מי שבינתיים לא פוחד מהכוכב הוא שוער המשנה של ניגריה ושוערה הראשון של בני יהודה, דלה איינוגבה, שהתראיין לכלי תקשורת בארצו ונשמע בטוח בסיכויי נבחרתו להצלחה במונדיאל.

"מסי הוא שחקן טוב והוא נמצא בכושר מצוין, אבל הוא לא יכול לשחק לבד על כל המגרש", אמר שוערה של בני יהודה, "לכל קבוצה יש 11 שחקנים. אנחנו לא מפחדים ממנו ולא משנה באיזה כושר הוא יהיה. אנחנו יכולים לעצור את ארגנטינה אם נדע לשמור עליו. זה יהיה קשה, אבל הוא לא בלתי ניתן לעצירה. הם גם יצטרכו לחשוב איך לעצור אותנו".

בהמשך שמר איינוגבה על קו דיפלומטי יותר: "כל הקבוצות בבית שלנו טובות וכל אחת יכולה לעלות לשמינית הגמר. אבל אני מלא באמונה שאנחנו נעשה את זה ושנגיע לחצי הגמר. אנחנו נחושים להצליח. בכדורגל הכל אפשרי, אז אל תפסלו את הסיכויים שלנו".

אחרי המשחק נגד ארגנטינה יפגשו הנשרים את יוון ובמשחק האחרון שלהם בבית ב', יתמודדו עם דרום קוריאה. בניגריה מקווים שהגעתו של השבדי המנוסה לארס לאגרבק, שהתמנה לתפקיד המאמן לפני חודש בדיוק, יסייע לנבחרת להגיע לפחות לשלבי הנוק אאוט בטורניר. עד משחק הפתיחה של המונדיאל נשארו 76 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully