וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס שוב הובילה והפסידה

קייליני הבקיע שער מהיר, אבל האמסיק, קוואילארלה ולאבצי הפכו וקבעו 1:3 לנאפולי. יובה מתרחקת מליגת האלופות

אחרי שבוע שחור, במהלכו הודחה מאירופה על ידי פולהאם והתרחקה מהמקום הרביעי בעקבות הפסד לסמפדוריה, יובנטוס יצאה הערב (חמישי) למשחק חוץ קשה בסן פאולו של נאפולי, שוב החזיקה ביתרון ושוב איבדה אותו, כשנוצחה 3:1 והמשיכה בצניחה החופשית תחת הדרכתו של אלברטו זאקרוני.

בעיקרון, יובנטוס לא יכלה לפגוש את נאפולי בזמן מתאים יותר. המארחים לא ניצחו מאז ה-24 בינואר ואיבדו גובה במאבקים על הכרטיס לאירופה לאחרונה, עד כדי כך שאפילו הגברת הזקנה (שהעונה היא בעיקר הגברת הפצועה) יכלה לנצל זאת לטובתה. אלכס מנינגר חזר מפציעה אל בין הקורות, אחרי שאנטוניו קימנטי שבר את ידו בצורה מטופשת כשחבט בשולחן בחדר ההלבשה ביום ראשון, אבל גם הוא לא הושיע.

אמאורי פתח בהתקפה לצד אלסנדרו דל פיירו, והנסיך היה האיש ששלח לרחבה את הכדור החופשי אותו נגח לרשת ג'ורג'יו קייליני כבר אחרי שבע דקות של משחק. כמו שקורה לה לא אחת העונה, יובנטוס לא הצליחה להמשיך באותה מגמה ונאפולי השתלטה אט אט על המשחק.

חמש דקות אחרי החטאת פנדל בדקה ה-46 של מארק האמסיק, הגיע השוויון, כשפאביו קוואליארלה בעבודה נהדרת באגף הגביה לעבר אותו האמסיק, שהתרומם גבוה ונגח לרשת של מנינגר. בדקה ה-72 שני השחקנים החליפו תפקידים, כשהאמסיק העביר כדור נפלא מימין וקוואליארלה הבקיע מקרוב. אזקיאל לאבצי הארגנטינאי סגר עניין בדקה ה-88. התוצאה קובעת כי שתי הקבוצות שוות עם 45 נקודות, כשיובנטוס במקום השישי רק הודות להפרש שערים עדיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully