וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד חזרה לפסגת הלה ליגה

ריאל מדריד גברה 2:4 על חטאפה וחזרה לראש הטבלה שבועיים וחצי לפני הקלאסיקו בברנבאו. צמדים לרונאלדו והיגואין

בעוד ברצלונה קרטעה כל הדרך ל-0:2 על אוסאסונה אתמול (רביעי), ריאל מדריד עשתה שוב את העבודה בסטייל עם הצגה גדולה ו-2:4 על חטאפה וחזרה לפסגה. לשתיים 71 נקודות, אך הפרש השערים של הבלאנקוס טוב יותר. שבועיים וחצי לפני הקלאסיקו בברנבאו, המשחק שאולי יחרוץ את גורל האליפות, ריאל ממשיכה להרשים ולהוכיח שהיא מתאוששת מההדחה הכואבת מליגת האלופות. הספירה לאחור לקראת ה-11 באפריל נמשכת.

ב-10 המפגשים האחרונים עם האחות הקטנה ממדריד, הפסידה ריאל ארבע פעמים. הפעם, זה הלך מהר וקל מהצפוי. ריאל פתחה בסערה והיממה את יריבתה. בדקה ה-13 ירה כריסטיאנו רונאלדו כדור חופשי מ-16 מטרים והכניע את אוסקר אוסטארי. שבע דקות עברו ורפאל ואן דר וארט בישל את השער השני לגונזאלו היגואין.

עוד שלוש דקות עברו והארגנטינאי השלים צמד והעלה את מאזנו ל-22 שערי ליגה העונה, הפעם מבישול של פרננדו גאגו בהופעה נדירה בהרכב. אחרי שלושה שערים ב-10 דקות, ריאל נחה וחיכתה עד הדקה ה-37 לשער הרביעי כשרונאלדו השלים צמד משלו מבישול של סרחיו ראמוס. דקה מאוחר יותר הגיעה גם חטאפה למשחק כשדני פארחו, שגדל בריאל מדריד, צימק ל-4:1 וקבע את תוצאת המחצית.

המחצית השניה הייתה גארבג' טיים. ריאל עברה להליכה, העבירה את הזמן במגרש ומיעטה להגיע למצבים. חטאפה מצידה החזירה במעט מהכבוד כשפדרו לאון מצא עצמו בודד מול איקר קסיאס וגלגל בקלות פנימה שער שצימק ל-4:2 בדקה ה-80. השער המצמק לא מנע ממנואל פלגריני להעניק הופעת בכורה לילד פדרו מוסקוורה, שנכנס דקה לסיום.

אתלטיקו מדריד - בילבאו 0:2

בבילבאו קיוו לנצל את איבוד הנקודות של יריבתויהן בקרב על המקום הרביעי, אך ספגו הפסד ראשון מזה ארבעה משחקים. דייגו פורלאן כבש בדקה ה-54 את שערו ה-14 העונה, סרחיו אגוארו חתם בדקה ה-86 והקולצ'נרוס ממשיכים להפגין חוסר יציבות. היה זה ניצחון ביתי שלישי ברציפות לקבוצה של קיקה סאנצ'ז פלורס, שבא אחרי התבוסה המשפילה 4:1 במאיורקה. אתלטי עלתה למקום השמיני בעוד בילבאו שישית במרחק חמש נקודות ממאיורקה הרביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully