וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: הסופרקלאסיקו של בוקה ג'וניורס

הדרבי הגדול חודש ל-81 הדקות החסרות, כשגארי מדל כבש צמד לפני שהורחק, והעניק לקבוצתו 0:2 יוקרתי על ריבר פלייט

ארבעה ימים אחרי המפגש הרטוב ביניהן, שהופסק בשל גשם כבד כבר לאחר תשע דקות, עלו הערב (חמישי) בוקה ג'וניורס וריבר פלייט לכר הדשא בבומבונרה על מנת להשלים את 81 הדקות הנותרות של הסופרקלאסיקו. בפועל, רק בוקה הופיעה לחלק ב' של הדרבי, כשהציגה את משחקה הטוב העונה וניצחה 0:2 את יריבתה המרה בזכות צמד שערים של הצ'יליאני גארי מדל.

שתי הקבוצות עלו באותם הרכבים לדרבי ה-186, פרט לשינוי אחד בבוקה, שם חוליו בארוסו החליף בחוליית ההגנה את הוגו איבארה הפצוע. הבוסטרוס סובלים מעונה איומה ולמשחק הגיעו מהמקום ה-18, עם ניצחון בודד בתשעה משחקים, המאזן ההגנתי הגרוע בליגה וכשחרב הפיטורים מונחת על צווארו של המאמן אבל אלבס, שלא מסוגל להעביר החלטות מול ההנהלה. גם אצל לאונרדו אסטרדה בריבר פלייט המצב לא מזהיר, אבל לו לפחות היה גב מההנהלה. אחרי הערב, המצב לבטח יהיה שונה לגמרי גם עבורו.

כבר בדקה ה-14 אסטרדה החל להזיע, כשגארי מדל דחק מעמדת נבדל קטנה כדור חופשי שטוח שבעט חואן רומן ריקלמה. מספר 10 המשיך להיות הבולט על המגרש, אבל פאלרמו לא ניצל את המסירות שלו כדי לשבור את שיא השערים של בוקה ג'וניורס, כשבצד השני רוחליו פונס מורי הצעיר החמיץ ברשלנות מול חאבייר גרסיה.

בדקה ה-50 השיגה בוקה את השער השני, ועשתה זאת בתום התקפה נפלאה. המגן השמאלי לוסיאנו מונסון דהר באגף והוציא כדור רוחב, ניקולס גאיטן פתח רגליים ומדל שבא בתנופה מאחור הפציץ עם החלק החיצון אל הרשת של דניאל וגה. הפיטבול של נבחרת צ'ילה, שנחשב לאחד השחקנים הקשוחים בדרום אמריקה, הראה את הצד השני שלו עם כריס אדום בדקה ה-75, אך גם זה לא ימנע ממנו להיות הגיבור הגדול של אוהדי בוקה. לפחות עד הסופרקלאסיקו הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully