וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני מוובריי פוטר מסלטיק

אחרי סדרה של כשלונות ותבוסה 4:0 לסנט מירן, הודיעה סגנית אלופת סקוטלנד על פיטורי המנג'ר. ניל לנון יחליפו עד תום העונה

מנג'ר סלטיק, טוני מוובריי האנגלי, פוטר היום (חמישי) מתפקידו אחרי סדרת כשלונות שהגיעה לשיאה בתבוסה משפילה 4:0 לסנט מירן ברביעי בערב. במשך כל היום התפרסמו דיווחים על פיטוריו של המנג'ר, ואכן לאחר פגישה שהתקיימה בצהרים, אישרה סלטיק רשמית כי המאמן מסיים את תפקידו יחד עם שני עוזריו.

מוובריי, 46, הגיע לסלטיק בקיץ לאחר שירד ליגה אשתקד עם ווסט ברומיץ'. מוובריי, ששיחק בסלטיק בעברו, החליף בקיץ את גורדון סטראכן שזכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות בארבע השנים האחרונות. אלא שהאנגלי הוביל את סלטיק לסדרת תוצאות רעות. הקבוצה לא הצליחה להעפיל לליגת האלופות והודחה כבר בשלב הבתים של הליגה האירופית, בו פגשה גם את הפועל תל אביב.

הקש ששבר את גב הגמל היה התוצאות העלובות בליגה. סלטיק רחוקה 10 נקודות (ושני משחקים עודפים) מריינג'רס ולמעשה איבדה כל סיכוי ממשי לאליפות. אחרי התבוסה לסנט מירן, ההפסד ה-13 העונה של הקבוצה, אמר מוובריי: "זה לא מספיק טוב בשבילי, בשביל השחקנים ובשביל האוהדים. אני לוקח את האחריות".

כאמור, סלטיק הודיעה היום על פיטוריו של מוובריי. ניל לנון, מאמן קבוצת המילואים של המועדון, הסכים לשמש כמאמן חירום עד תום העונה. לנון, הצפון אירי בן ה-38, שיחק בסלטיק במשך שבע שנים ואף שימש כקפטן הקבוצה. יוהאן מיאלבי, עוד כוכב עבר אגדי של סלטיק, ישמש כעוזרו של לנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully