וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן שוב הפסידה, שאלקה בפסגה

הבווארים נוצחו בביתם 2:1 על ידי שטוטגרט, שחקניו של מגאת' ניצלו זאת ועלו למקום הראשון בזכות 0:2 על לברקוזן השלישית

במחזור הקודם כל שלוש הראשונות בבונדסליגה שמטו נקודות, וכך באיירן מינכן שהפסידה לראשונה אחרי 19 משחקים, שמרה בכל זאת על הפסגה לשבוע נוסף. בינתיים הבווארים העפילו לגמר הגביע על חשבון שאלקה, אבל בליגה הם לא עומדים בלחץ, בניגוד למה שהבטיח לואיס ואן חאל. באיירן מינכן רשמה הפסד שני ברציפות וראשון בבית זה 11 חודשים, כשאיבדה יתרון ונוצחה 2:1 על ידי שטוטגרט המתקדמת. שאלקה לא בעטה פעם נוספת בדלי, וניצלה זאת כדי לעלות לפסגה לאחר 0:2 גדול בלברקוזן מצמד של קווין קוראני. דורטמונד לא התקרבה לשלוש המוליכות אחרי 0:0 במגרשה של הרטה ברלין, בזמן שורדר ברמן גברה 2:3 על נירנברג ונצמדה אליה.

באיירן מינכן - שטוטגרט 2:1

שבועות האמת של הבווארים, כפי שכינה זאת לואיס ואן חאל, לא מתנהלים בצורה הרצויה בליגה. רגע לפני המפגש מול מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות ומשחקי הצמרת בליגה נגד שאלקה ולברקוזן, באיירן מינכן פתחה ללא אריאן רובן ופרנק ריברי וקיוותה למחוק את הרושם מההפסד בפרנקפורט במחזור הקודם. לשטוטגרט, הקבוצה השנייה הכי מצליחה בגרמניה ב-2010 אחרי באיירן, היו תוכניות משלה והיא הפכה פיגור לניצחון מרשים. הפסד ביתי ראשון לבאיירן בליגה זה 11 חודשים.

המארחת לא נכנסה טוב למשחק והתקשתה ללא הכלים היצירתיים שלה בקישור, אך בדקה ה-32 פעולה טובה של דניאל פראניץ' בצד שמאל הסתיימה בשער של איביצ'ה אוליץ'. היתרון של באיירן החזיק מעמד תשע דקות, עד שכריסטיאן טראש שלח כדור שטוח מחוץ לרחבה והכניע את האנס יורג בוט.

רובן וריברי עלו על כר הדשא לאחר ההפסקה, אבל בדקה ה-50 הושלם המהפך השוואבי, כשקאקאו רשם בישול שני והרומני צ'יפריאן מאריקה נגח פנימה מקו השער. למרות הלחץ שיצרה באיירן, דווקא שטוטגרט הייתה קרובה יותר לשלישי ובכל מקרה שמרה על היתרון השביר עד לסיום. הפסד שני ברציפות לבאיירן בליגה, אלכס פרגוסון יכול להיות מרוצה.

לברקוזן - שאלקה 2:0

שתי המאוכזבות הגדולות של המחזור הקודם נפגשו לקרב צמרת לאחר היוודע דבר ההפסד השני ברציפות של באיירן מינכן, והפעם שאלקה לא איבדה את ההזדמנות לכבוש את הפסגה. אחרי ה-2:2 המאכזב בהמבורג במחזור הקודם הלקו עצמם לאורך השבוע שחקניו של פליקס מגאת', אבל הערב הם החזירו את מאמנם למקום שכל כך מוכר לו בשנים האחרונות - המקום הראשון.

כבר אחרי 11 דקות אוהדי לברקוזן הבינו כי מצפה להם ערב לא פשוט, כשקווין קוראני ירה בימין לפינה אחרי מסירה שקיבל מבנדיקט הוודס. החלוץ האימתני רצה לעקוף את סטפן קיסלינג מלברקוזן בראש טבלת המבקיעים, ועשה זאת כשנגח לרשת בדקה ה-27 את שערו ה-17 העונה. לברקוזן מתקשה לשחזר את יכולתה מפתיחת העונה, ועבורה היה זה הפסד שני ברציפות ושלישי בארבעה משחקים.

הרטה ברלין - דורטמונד 0:0

מי שקיוותה להרוויח ממפגשי הפסגה בתקופה הקרובה היא דורטמונד, שנמצאת במקום הרביעי, חמש נקודות פחות מלברקוזן השלישית במקום המוליך לליגת האלופות ושמונה מהפסגה. הצהובים שחורים הגיעו לברלין לעימות עם הרטה האחרונה, שהביסה בשבוע שעבר 1:5 את וולפסבורג, אבל שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת ונותרו מאוכזבות. הרטה הייתה מסוכנת יותר, במיוחד במחצית השנייה, אבל גוסטבו ראמוס ורפאל נכשלו מול רומן ויידנפלר.

ורדר ברמן - נירנברג 2:4

המארחת הבטיחה את מקומה באירופה בזכות העפלתה לגמר הגביע, והגיעה משוחררת למשחק הליגה בה היא מקווה להתקדם לפחות למקום הרביעי. נירנברג ניצחה שניים משלושת משחקיה האחרונים, אך הערב התחילה רע כשכבר בדקה הראשונה נכנעה לשער נגיחה של פר מרטסאקר, אחרי קרן של מסוט אוזיל. בדקה ה-20 הסיפור חזר על עצמו, כשהפעם הבלם התמיר של ורדר ברמן המשיך בראש קרן של מרקו מארין. הקשר הוסיף למאזנו בישול נוסף בדקה ה-35, אז טים בורובסקי בעט פנימה. במחצית השנייה המגמה השתנתה, ומייק פרנץ (47) ואריק צ'ופו-מוטינג בפנדל (63) רק דגדגו את המקומיים, שאיבדו את טורסטן פרינגס הוותיק בהרחקה (82) והשיגו את הרביעי מרגלי קלמנס פריץ (90).

משחקים נוספים:

בוכום - פרנקפורט 2:1
לפרנקפורט: מרקו רוס (29), קאיו (44). לבוכום: לואיס הולטבי (10).

האנובר - קלן 4:1
להאנובר. סטיב צ'רונדולו (81). לקלן: זוראן טוסיץ' (12 ו-71), פטיט (21), מיליבוייה נובאקוביץ' (28 בפנדל)

מיינץ - וולפסבורג 2:0
לוולפסבורג: אדין דז'קו (83 ו-90)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully