וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: חג שמח לקרית שמונה

מוליכת הטבלה ניצחה 0:1 את ראשל"צ ונהנתה מה-2:2 של בת ים ורמת השרון. הכח ניצחה בעראבה, אשקלון בהרצליה

רגע לפני חג הפסח וכשההכנות בעיצומן, הליגה הלאומית הצמודה והמותחת מספקת לנו סוף שבוע גדוש עם שמונה משחקים, באופן לא שגרתי. המשחק המרכזי של יום שישי היה בראשון לציון, שם קטעה המוליכה, קרית שמונה, רצף של שני משחקים רצופים ללא ניצחון עם 0:1 שהגדיל את הפער בפסגה. הפועל כפר סבא עלתה למקום השני, כאשר גברה עם מרמורק 0:1, בעוד נצרת עילית ניצחה את הפועל ירושלים 1:2. מכבי באר שבע ניצחה את שמשון 0:1.

בשבת התקיימו ארבעה משחקים נוספים, כשבמוקד המשחק השניה עירוני רמת השרון והשלישית עירוני בת ים נפרדו ב-2:2 שעשה חסד בעיקר עם קרית שמונה. עוד לפני כן המשיכה אחווה עראבה ביכולת הלא משכנעת מהשבועות האחרונים, כשהפם הפסידה בבית לקבוצת התחתית של הכח רמת גן, שניצחה אותה 0:1. סקציה נס ציונה תנסה לעצור את הדהירה של בני לוד. מכבי הרצליה החמיצה הזדמנות להתקרב לפלייאוף העליון, כשהפסידה בביתה 2:1 להפועל אשקלון.

הפועל ראשון לציון - עירוני קרית שמונה 1:0

אחרי שני משחקים ללא ניצחון וללא שער זכות - מקרה נדיר אצל קרית שמונה של העונה הנוכחית - שחקניו של רן בן שמעון רצו לחזור לנצח לפני חג הפסח, וזה בדיוק מה שהם עשו. הצפוניים יצאו לבית מלון במרכז על מנת להתכונן למשחק החשוב מול המדורגת שביעית, וזה השתלם. אחרי שבעים דקות מנומנמות משהו הגיע תומר סויסה, דחק את הרגל בדיוק ברגע הנכון אחרי פריצה יפה של אלון כהן מאגף ימין, ומצא את הרשת בפעם ה-11 העונה כדי להעניק לקבוצתו את שלוש הנקודות החשובות, שמגדילות את הפער בצמרת ל-12 נקודות, לפחות באופן זמני.

הפועל כפר סבא - הפועל מרמורק 0:1

האכזבה הגדולה של המארחת בעקבות השמטת הנקודות בסיום המשחק נגד הכח עמידר רמת גן (2:2) היתה אמורה לגרום לכך ששחקניו של תומר קשטן יעלו למשחק בחמת זעם כדי להפוך את המשחק לקל כבר בדקות הראשונות. כפר סבא נמצאת רק שתי נקודות מהמקום השני, ואין כמו מפגש עם הפועל מרמורק על מנת להשיג שלוש נקודות חשובות להמשך המאבק על הכרטיס לליגת העל. עם זאת, במשך 85 דקות זה הלך קשה מאוד לכפר סבאים, שלא הצליחו להכניע את נועלת הטבלה והקבוצה שמחזיקה בהגנה הגרועה בליגה. בסופו של דבר, שער בודד של שי חדד, חמש דקות לסיום, העניק למארחת את שלוש הנקודות החשובות.

הפועל נצרת עילית - הפועל ירושלים 1:2

אחת משתי הסינדרלות שעדיין מייצגות את הליגה הלאומית בגביע המדינה, הוכיחה היום כי היא מסוגלת לרדת מהאולימפוס ולהשיג נקודות שירחיקו אותה מהפלייאוף התחתון. נצרת עילית, בעזרת יכולת משובחת של אבי איבגי, הוכיחה הרבה אופי כשהדיחה את הפועל פתח תקוה בשמינית גמר הגביע, והיום היא גם קטעה רצף של שישה משחקים ללא ניצחון. הפתיחה היתה דווקא של האורחים, שנמצאים בתקופה רעה בעצמם, כאשר שי אהרון קבע 0:1 כבר בדקה החמישית. אלא שנצרת עילית הגיבה, כאשר קאלב איקוונגו איזן ל-1:1 בדקה ה-30, וקובי שריקי השלים את המהפך 11 דקות מאוחר יותר. נצרת עילית מסתכלת למעלה, בעוד מצבה של הפועל ירושלים ממשיך להיות מסובך מאוד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בית"ר שמשון תל אביב - מכבי באר שבע 1:0

המפגש בין שתי קבוצות שמקוות להימלט מהפלייאוף התחתון ולסיים את העונה בצורה נינוחה בפלייאוף המרכזי הסתיים בדרמה גדולה, כאשר הדרומיים השיגו שלוש נקודות יקרות. אחרי שמונים דקות משעממות משהו הגיע ערן זגר, ועם שער חשוב מפז קבע בדקה ה-88 את תוצאת המשחק, כדי להעניק לקבוצתו ניצחון שעשוי להיות שווה עונה נוספת בליגת המשנה. לאור הפסדה של הפועל ירושלים, מגדילה באר שבע את הפער מהקו האדום ל-10 נקודות, ומשתווה לשמשון עם 33 נקודות.

מכבי הרצליה - הפועל אשקלון 2:1

שער השוויון של אבי מלכה ממכבי באר שבע בדקת הסיום בשבוע שעבר (1:1) עצר את הדהירה של מכבי הרצליה, שלא הצליחה לקום במשחק הבית בו אירחה את הפועל אשקלון. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' קיוותה לעלות למקום השישי המוליך לפלייאוף העליון, אבל מה שקרה הוא שגם אשקלון חזרה לתמונה והיא כעת עם 38 נקודות, אחת פחות מהרצליה. אחרי מחצית מאופסת העלה שי פטלק את האורחים ליתרון בדקה ה-50, אבל החלוץ הניגרי אנתוני אביפארקר איזן בחלוף ארבע דקות. בדקה ה-65 הגיע האיש של אשקלון העונה, יחיאל צגאי, שהבקיע את העשירי שלו העונה והקנה לקבוצתו ניצחון שני ברציפות.

אחווה עראבה - הכח עמידר רמת גן 1:0

האורחים אמנם הגיעו מהמקום ה-14, אחד מעל לקו האדום, אבל בתקופה האחרונה החלה התאוששות איטית של הכח, ובשמונת המשחקים האחרונים היא לא הפסידה, ואספה 7 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, שהרחיקו אותה מהירידה. עם מומנטום שכזה, בתוספת ההפסד של עראבה במחזור הקודם לבני לוד, לא פלא שהאורחים עלו ללא פחד. הכח מצאה את שער היתרון כבר אחרי 10 דקות, מרגליו של לירון דיאמנט, והצליחה לשמור על היתרון הזה עד למחצית.

עראבה ידעה שהיא חייבת למצוא את השיוויון, אחרת היא עלולה לאפשר לשאר יריבותיה לצמרת לצמק את הפער ממנה, אבל לא השכילה למצוא את שער השיוויון, ונחלה הפסד ביתי מאכזב. המארחים מאבדים הזדמנות לעלות למקום החמישי, בעוד הכח פותחת פער של 9 נקודות מהפועל ירושלים שמתחת לקו האודם, והיא במרחק של שתי נקודות בלבד מהמקום ה-11.

סקציה נס ציונה - בני לוד 0:0

בשקט בשקט, סקציה נס ציונה הפכה להיות קבוצת צמרת שנלחמת על הכרטיס לליגת העל. בשקט בשקט, בני לוד נמלטה מהקו האדום ותפסה מרחק רציני תוך הצגת יכולת משופרת שעולה על הממוצע בליגה. הערב, השתיים סיימו לא הצליחו להכניע אחת את רעותה והשיגו נקודה שעזרה לשתיהן. נס ציונה התקרבה להבטיח את המקום בפלייאוף העליון ואילו בני לוד רשמה משחק ליגה 12 ברציפות ללא הפסד והמשיכה בבריחה מקו האדום. הקבוצה של ניסן יחזקאל במקום ה-11 תנסה לברוח בשני המחזורים שנותרו מהפלייאוף התחתון.

עירוני בת ים - עירוני רמת השרון 2:2

קרב הצמרת של המחזור הסתיים ללא הכרעה והמנצחת הגדולה שלו היא עירוני קרית שמונה, שהגדילה את הפער מיריבותיה ל-11 נקודות לפני הקיזוז הצפוי. רמת השרון הגיעה למשחק מעודדת מהניצחון הגדול על הפועל באר שבע בגביע המדינה ורותם שמול, שכבש גם באמצע השבוע, העלה אותה ליתרון בדקה ה-40. ערן קוליק הריח ניצחון כשרם סטי עשה 0:2 בדקה ה-55, אבל בת ים הגיבה בצמד מהיר. אקקי מיקוצ'דזה הנהדר צימק בדקה ה-60 ומאור אסור קבוע חלוקת נקודות כעבור חמש דקות. השתיים צמודות במקומות 2-3 עם 45 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully