וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורדו לחצה, משחקה של ליון הוזז לשבת

אנשי האלופה, שתשחק בשבת בגמר גביע הליגה מול מארסיי, ביקשו זמן הכנה שווה למפגש ביניהן באלופות. בליון זועמים

חמישה ימים לפני המפגש ביניהן ברבע גמר ליגת האלופות, המתח בין בורדו לליון מגיע לשיאים חדשים. ליון הייתה אמורה לשחק ביום שישי מול גרנובל בליגה, אך אנשי בורדו, שתפגוש את מארסיי בגמר גביע הליגה במוצאי שבת, דרשו ששתי הקבוצות תקבלנה זמן זהה להתאוששות והכנה למפגש האירופי, וכך הוזז המשחק של ליון לשבת ב-18:00. שאר משחקי המחזור ה-30 יתקיימו ביום ראשון, פרט כמובן לאלו של בורדו ומארסיי שנדחו למועד שטרם נקבע.

אחרי כל המחמאות ההדדיות וההתנהגות המנומסת לאחר ההגרלה, בימים האחרונים יצאו נציגי הקבוצות מכליהם. "אל תדברו איתי על הגינות כאשר אתם יודעים איך הדברים באמת עובדים", זעם מאמן ליון, קלוד פואל, שהאשים את הקולגה מבורדו. "הרי לורן בלאן מתקשר ישירות לנשיא הליגה פרדריק תירייז ומשפיע עליו. כולם צריכים לכבד את ההיררכיה הקיימת ולהפסיק לעשות דברים כאלה".

ליון הגישה ערעור לוועדת השיפוט האולימפית של צרפת, בניסיון אחרון לשנות את ההחלטה, אך קשה להאמין שהדבר ישא פרי. "הייתי מקבל זאת אם הכל היה נעשה לפי החוקים", המשיך פואל, שקבוצתו מפגרת אחר המוליכה בורדו בשש נקודות. נשיא הליגה הגיב: "קיוותי שליון תגלה קצת יותר פייר פליי. התגובה שלהם מאוד מאכזבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully