וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אראגונס השיב בשלילה לסביליה

אחרי פיטורי מנולו חימנז, ניסתה הקבוצה האנדלוסית למנות את אלוף אירופה, אך מחלוקת סביב אורך החוזה מנעה את מינויו

השם שלו התרוצץ לא מעט זמן כמועמד לרשת את מנולו חימנז, אבל היום (חמישי) הודיע לואיס אראגונס כי הוא לא מוכן לקבל על עצמו את תפקיד מאמן סביליה. מאמן נבחרת ספרד לשעבר לא הצליח להגיע לסיכום עם המועדון ועזב את המועדון האנדלוסי עם תשובה ברורה. 'מארקה' פירסם כי הרקע למחלוקת בין הצדדים הוא משך החוזה שאמור היה להיחתם.

רק אתמול סיפר אראגונס כי הוא מעוניין לקבל על עצמו את התפקיד בקבוצה, אותה הוא אימן בין 1993 ל-1995. אראגונס, שהוביל את נבחרת ספרד לתואר הראשון שלה ב-44 שנים עם זכייה באליפות אירופה האחרונה, ביקש שההסכם עימו ייחתם גם לעונה הבאה, ולא הסתפק בשארית העונה הנוכחית, בעוד נשיא סביליה, חוסה מריה דל נידו, לא הסכים לכך.

כעת, אחרי שסביליה קיבלה תשובה שלילית ממי שהיה המועמד המוביל שלה לתפקיד, תצטרך הקבוצה לנסות למנות את אנטוניו אלבארז, אחד מעוזריו המפוטרים של חימנז, לתפקיד לפחות לתקופת ביניים, זאת בזמן שסביליה עוד מתכוננת להמשך משחקי העונה ולמפגש החשוב שלה נגד ויאריאל בסוף השבוע הקרוב. כרגע נאצ'ו אוריה ורמון אוראיאנה, עוזריו לשעבר של חימנז, ימלאו זמנית את מקומו. בלי קשר, בסקר שערכו במארקה מתברר ש-62.5 אחוז מהגולשים טוענים שפיטוריו של חימנז אחרי ה-1:1 נגד חרז היו טעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully