וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטיני: ”השחקנים יקבעו, לא פרננדז”

נשיא אופ”א דיבר בשבח מאמן הנבחרת (”יעשה עבודה טובה”) במסיבת העיתונאים בארץ: "יש לו הרבה להט, הוא אוהב לאמן"

רויטרס

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: יאיר דניאל

לא מעט עיניים היו נשואות היום (רביעי) לעבר נשיא אופ"א, מישל פלאטיני, במסיבת העיתונאים שערך במסגרת שהותו בארץ כחלק מקונגרס אופ"א. מירב ההתעניינות של התקשורת המקומית הייתה, איך לא, מבחינת מינוי מאמן הנבחרת, לואיס פרננדז, חברו של פלאטיני.

"מה שאני יכול להגיד הוא שאתם מכירים את פרננדז היטב אחרי שאימן בישראל את בית"ר ירושלים במשך שנתיים", סיפר פלאטיני. "אתם יודעים מה הוא עשה ולמה הוא מסוגל. אני חושב שהוא מקצוען, יש לו הרבה להט, הוא אוהב כדורגל ואוהב לאמן, כמו כל המאמנים בעולם".

למרות המחמאות, פלאטיני בטוח שלא המאמן הוא זה שיספיק להצלחת הנבחרת, ואמר: "מי שיקבע עבורו את התוצאה הם אלה שעל המגרש. הם צריכים להביא תוצאה טובה, לא המאמן ולא העיתונאים קובעים. יש לו לב גדול והרבה תשוקה. כשישראל תשחק נגד קבוצה אירופית לא אוכל לאחל לו לנצח, כי אני צריך להישאר מעל כולם. אני יכול לאחל לו הצלחה באופן אישי. הוא יעשה עבודה טובה".

פלאטיני נשאל גם לגבי המונדיאל ואת מי הוא רואה כמועמדות הטובות ביותר לזכייה. לאחר שחשב כמה רגעים, ציין את ברזיל, אנגליה וספרד כפייבוריטיות שלו. "יש עוד נבחרות, ואפשר להזכיר את איטליה, הולנד, חוף השנהב, ארגנטינה ופורטוגל. גם צרפת היא נבחרת שקשה לנצח, אבל ברזיל, אנגליה וספרד הן הפייבוריטיות", סיכם פלאטיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully