וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז: "צריך לנצח את שני המשחקים הראשונים"

מאמן נבחרת ישראל התייחס להגרלת משחקי בית ו', לפיה מלטה (ב) וגאורגיה (ח) יהיו היריבות הראשונות': "אין משחקים קלים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אחרי שמונה מאמן לנבחרת, הגיע הזמן לדעת מהן התחנות שלו בדרך למטרה שהוא הציב רק לפני שבוע: הגעה לאליפות אירופה. בהגרלת משחקי מוקדמות אליפות אירופה 2012 שנערכה היום (חמישי) נקבע שהנבחרת תחל את הקמפיין (בית ו') באיצטדיון רמת גן ב-3 בספטמבר נגד מלטה ותנעל אותו עם משחק חוץ מול אותה הנבחרת.

לאחר משחק הפתיחה הנוח, שסידרה ההגרלה, שאגב הגיעה לאחר שהנבחרות לא הגיעו להסכמה לגבי סדר המשחקים, תפגוש ישראל את גאורגיה במשחק חוץ, תארח לאחר מכן את קרואטיה, תתארח אצל יוון ותשחק בבית נגד לטביה. הסיבוב השני יהיה ראי מדויק של הראשון, כאשר פרננדז ושחקניו יתארחו אצל לטביה, יארחו את יוון, יתארחו אצל קרואטיה, יארחו את גאורגיה ויתארחו אצל מלטה במשחק האחרון בקמפיין ב-11 לאוקטובר 2011.

"אין בכדורגל משחקים קלים", הגיב המאמן לואיס פרננדז להגרלה. "צריך לעלות לכר הדשא ולנצח. כדי שניכנס טוב לטורניר, עלינו לנצח את שני המשחקים הראשונים. התחרות העיקרית שלנו תיהיה מול יוון וקרואטיה, אך אינני מקל ראש בשאר הנבחרות כדי לא להיות מופתע".

יש לציין כי בניגוד לקמפיין הקודם, אז נערכו המשחקים בימי רביעי ושבת, הפעם המשחקים עתידים להיערך בימי שלישי ושישי. בהתאחדות לכדורגל מסרו כי הם ידונו עם ראשי הנבחרות היריבות בנוגע להזזת המשחקים הביתיים שנקבעו ליום שישי, כך שיתקיימו במוצאי שבת. בנוסף, אמורה ההתאחדות לדון עם ההתאחדות הגאורגית על הזזת המשחק שנקבע לתאריך בו חל יום כיפור, כשכרגע תאריך המשחק אמור להתקיים ב-7/10/2011.

לוח המשחקים המלא:

ישראל - מלטה (3/9/10)
גאורגיה - ישראל (7/9/10)
ישראל - קרואטיה (8/10/10)
יוון - ישראל (12/10/10)
ישראל - לטביה (26/3/11)
לטביה - ישראל (4/6/11)
ישראל - יוון (2/9/11)
קרואטיה - ישראל (6/9/11)
ישראל - גאורגיה (7/10/11)
מלטה - ישראל (11/10/11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully