וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטיה לויצקי הושעתה מהמשחק הערב נגד אשדוד

שחקנית רמה"ש עברה שימוע, שבסיומו התבשרה שלא תשחק במשחק הראשון בסדרת הגמר. הנושא עובר לביה"ד המשמעתי

אחרי שאתמול (רביעי) התברר כי כשלה בבדיקת סמים, שחקנית אלקטרה רמת השרון ונבחרת ישראל, קטיה לויצקי, התבשרה היום כי היא מושעית ממשחק קבוצתה הערב בגמר פלייאוף הנשים נגד מכבי אשדוד. לויצקי עברה היום הליך של שימוע בפני ועדת השימוע בהרכב היועצים המשפטיים של איגוד הכדורסל, עורך הדין שוקי קרמר ורונן ויינברג.

בשימוע הוחלט להשעות את השחקנית מהמשחק הראשון הערב. כעת הטיפול בסוגיית השחקנית יועבר לדיון בבית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל. היועץ המשפטי לאיגוד נענה לבקשת השחקנית ויקיים את הדיון המשמעתי מוקדם ככל האפשר. בדיון יוחלט כיצד לנהוג עם לויצקי בהמשך.

במהלך השימוע טענה השחקנית כי היא טופלה בבעיות ברכיים ופרקים מהן סבלה, וסיפרה כי עברה טיפולים רפואיים במסגרת פרטית ולא על ידי אגודתה. באיגוד ציינו שכדי לזרז את ההליכים המשמעתיים בעניינה, לא נמצא צורך בקיום בדיקה נוספת.

"השחקנית נתנה הסברים שבית הדין המשמעתי יצטרך לשקול אותם לגבי הימצאות החומר האסור", הודיעו באיגוד. "חוות דעת מקצועיות יובאו על ידי השחקנית ויוגשו בפני דייני בית הדין המשמעתי שיתכנס ב-31 לחודש, לפני המשחק השני בסדרת גמר סלם הנשים. כתב אישום בעניין השחקנית יוגש עד יום שישי לבית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל. השימוע לשחקנית נערך על פי תקנון WADA המאומץ על ידי מדינת ישראל, הוועד האולימפי הישראלי ואיגודי הספורט בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully