וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "מה שעשינו זה דבר שקשה להסביר"

25.3.2010 / 13:46

מאמן הפועל ר"ג התקשה להירגע אחרי הניצחון על מכבי חיפה: "לא האמנתי". חשש שבוקסנבוים ייעדר מספר שבועות

בהפועל רמת גן עדיין לא נרגעו מהניצחון הנפלא אתמול (רביעי) על מכבי חיפה 1:2 כשהמחשבה על כך שהקבוצה הפכה כמעט באופן רשמי לכבשה השחורה של הירוקים אחרי שגם לפני שלוש שנים הם עוללו לחיפה ניצחון דומה בגביע. "מה שהשחקנים עושים העונה זה לא יאומן", אמר המאמן יובל נעים לוואלה! ספורט. נעים הגיע למשחק אמש מיד לאחר פטירת סבתו וניכר עליו במהלך הערב כי הדבר השפיע עליו מאוד.

"עשינו אתמול משהו שקשה להסביר אותו בצורה הגיונית", הוסיף המאמן. "לא ממש האמנתי שנצליח לעבור את מכבי חיפה ואני שמח שעשינו את זה. צריך להבין שהקבוצה הזו עוברת העונה טלטלה רצינית. גם מכת פציעות עוברת עלינו, כזו שאני לא זוכר בכל הקריירה שלי כשחקן וכמאמן. לזה צריך לצרף את עניין הטלטלה שעוברת בנוגע לבעלות על המועדון, ואחרי כל זה מגיעים השחקנים למגרש, נותנים מעצמם 150 אחוז ומצליחים לנצח את מכבי חיפה. זה פשוט לא נתפס".

נעים לא מצליח להסביר את המזל הרע שפוקד את הקבוצה בכל הנוגע לפציעות השחקנים: "אין לי מושג איך זה קורה. מתחילת העונה נפצעו לנו בערך 7-8 שחקני מפתח ושחקנים מרכזיים בקבוצה. כולם נעדרו לתקופות ארוכות. זה ביש מזל גדול. זה כמו שבהפועל תל אביב היו נפצעים ורמוט ושכטר או חלילה ארבייטמן, קטן ומסיללה במכבי חיפה. זה הרי היה משפיע מאוד על הקבוצות הללו. אנחנו מנסים משבוע לשבוע להתגבר על הפציעות הללו ועל החוסרים וזה בהחלט לא קל".

לקראת משחק הליגה נגד הפועל רעננה בשבת, הוסיף המאמן: "אין שום קשר בין המשחק אתמול למשחק בשבת. הייתי רוצה שיהיה קשר אבל אין דבר כזה. אנחנו נעשה הכל כדי להכשיר את כל השחקנים. הם עשו אתמול מאמץ עילאי, השחקנים ממש נפלו מהרגליים מרוב עייפות וצריך לזכור שכבר במחצית עשיתי שלושה חילופים. לקחנו בחשבון שאם נגיע להארכה, לא יהיו לנו חילופים, אבל אני מקווה שכולם יתאוששו היום ומה שהכי חשוב כרגע זה לנצח את הפועל רעננה בשבת".

השוער רפי כהן, שפתח במשחק, הוחלף במחצית בעקבות דין ודברים עם נעים. המאמן העיר לכהן בנוגע לשער שספגה הקבוצה, ולאחר שכהן ענה מספר מילים שלא מצאו חן בעיני המאמן, החליט נעים להחליפו ולעלות למחצית השנייה את איתי ארקין, שעמד עד סיום המשחק. בלי קשר, היום תתברר חומרת פציעתו של עומר בוקסנבוים, שנפגע אמש בברכו והוחלף. בוקסנבוים צפוי לעבור בדיקות וצילומים, כאשר נכון לעכשיו קיים חשש כי הוא יעדר מספר שבועות מהסגל.

במועדון מקווים שבסופו של דבר יתברר כי מדובר במתיחה חזקה בלבד, ולא בפציעה חמורה יותר שעלולה להשבית את הקשר לתקופה ארוכה עוד יותר. קרלוס צ'קאנה, שלא שיחק אתמול בשל הרחקה, יחזור להרכב בשבת, כנראה במקומו של בוקסנבוים הפצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully