וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו מושעה עד הודעה חדשה

25.3.2010 / 13:25

במכבי ת"א הטילו את העונש על הקשר בעקבות סירובו להיכנס כמחליף. גפני הפצוע וז'אן המוצהב יחמיצו את המשחק באשדוד

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אם למכבי תל אביב היו חסרות צרות ודרמות בתקופה האחרונה, באה אמש (רביעי) תקרית חמורה בספסל הקבוצה בין הקשר מאור בוזגלו לבין המנג'ר אבי נמני, בדקות הסיום של ההתמודדות בה הפסידה בפנדלים לבית"ר ירושלים והודחה בשמינית גמר גביע המדינה. המנג'ר ביקש מבוזגלו להיכנס בסביבות הדקה ה-113, אולם הקשר ביקש שלא להיכנס למגרש כמחליף בטענה שהוא קר ומעדיף שמישהו אחר יבעט את הפנדל במקומו. במכבי תל אביב החליטו היום להשעות את השחקן מאימונים עד הודעה חדשה.

ממכבי נמסר כי "ההחלטה על השעייתו של מאור בוזגלו התקבלה פה אחד על ידי כל הגורמים הרלבנטיים במועדון. במסגרת ההליך המשמעתי תתכנס ועדת המשמעת של המועדון על מנת לדון בהמשך הצעדים". משמעות הדברים על פי הודעת המועדון היא כי בשלב זה נשקלים צעדי ענישה נוספים, ביניהם הטלת קנס גבוה על השחקן כאשר קיימת אפשרות כי תקופת ההשעייה תהיה ממושכת וארוכה.

"המועדון נמצא מעל הכל. מאור ירק לקבוצה בפרצוף, למאמן שלו, לשחקנים, לצוות ולאוהדים", אמר גורם במועדון על התנהגות השחקן. "גם תמיר כחלון התחמם הרבה זמן אתמול. כחלון פתח בשבת בהרכב ואתמול ישב על הספסל אבל כשנמני קרא לו להיכנס הוא לא חשב פעמיים, נכנס לשחק ואפילו כבש פנדל. אין הבדל בין שחקנים בקבוצה. כולם מתגמדים ליד המועדון הגדול שנקרא מכבי תל אביב. כולם צריכים להתיישר לפי צורכי המועדון ולא כל אחד עם הבעיות האישיות שלו. איך הוא מעיז לסרב למאמן שלו ומחליט לא להיכנס? זה משהו שאסור שיקרה".

במועדון זעמו היום על התנהגותו של הקשר, שעשה דין לעצמו והעדיף שלא להיכנס כמחליף אחרי שהתחמם משך דקות ארוכות במהלך המחצית השנייה וההארכה. גורם בקבוצה הוסיף: "זה בכלל לא משנה אם הוא היה חם או לא, המאמן אמר לו להיכנס והוא סירב. זה בכלל לא משנה למה".

כשהגיעו השחקנים לקרית שלום בלילה, ביקש בוזגלו את רשות הדיבור בחדר ההלבשה והתנצל בפני השחקנים על התקרית: "כל הכבוד לכם על המשחק, אני מתנצל על מה שקרה ורק שתדעו שהעדפתי שלא להיכנס קר למשחק ולבעוט פנדל אחרי דקות בודדות על המגרש. ראיתי רק את טובת הקבוצה לנגד עיניי ואני באמת נתנצל מכל הלב על מה שהיה".

"זה הכי אנטי ספורט שיש", אמר בכיר במועדון בעקבות התנהגותו של הקשר. "זה יותר גרוע משחקן שמאחר לאימון, או אפילו שחקן שמקלל תוך כדי אימון, כי על זה אפשר לסלוח, כאן מדובר במשחק גביע, אין חזרה ממשחק כזה. מאור היה צריך לשים את כל המשקעים בצד ולעלות לשחק. אנחנו מנסים למצוא את שביל הזהב ומנסים לטפל בו בכפפות של משי, צריך לזכור שהוא כבר לא ילד קטן, בפסח הזה הוא כבר לא ישאל את הקושיות בקבוצה, יש צעירים ממנו, הוא כבר עונה שנייה במועדון וצריך גם לשמש דוגמא לאחרים", הוסיף הבכיר.

יעקב בוזגלו אביו של הקשר אמר לוואלה! ספורט: "מאוד כעסתי על מאור, אני לא מסכים עם מה שהוא עשה והוא היה צריך להישמע להוראות המאמן. אבל זה רק ממחיש את העובדה שלא הייתי צריך לזוז הצידה. אולי יש למאור יועץ חדש. אני פשוט לא מבין את מה שמאור עשה אתמול ולא מקבל בשום אופן את מה שהוא עשה אבל מצד שני אני יכול להבין אותו, מאור הוא ילד ומופעל עליו לחץ אדיר. חבל שזה מה שקורה".

סוכנו של בוזגלו עובד קראוס מסר בהודעה: "לצערנו, העניין יצא מכל פרופורציה. מאור גילה אמש אחריות ובגרות כשהודיע למאמנו כי אינו חש בטוב וכי בסיטואציה שנוצרה במשחק עדיף שייכנס שחקן כשיר ממנו. המאמן קיבל את עמדתו ומאור חזר לספסל. יש לציין כי בדרך חזרה מירושלים שוחח מאור עם שחקני הקבוצה והסביר להם כי לא רצה לעלות לשדה כשאינו במיטבו ובכל אולי, חלילה, להזיק לקבוצה בסיום ההארכה ובבעיטות ההכרעה. מאור הוא מקצוען שלעולם ימלא אחר הוראות מאמנו. אנו מצרים על ההשעיה.

בקרית שלום ניסו להוציא מהמשחק גם את נקודות האור ודיברו על עמידה נכונה במגרש חוץ קשה כאשר בנוסף לכך ציינו בקבוצה את הבטחון שהציגו כל השחקנים הצעירים בדו קרב הפנדלים, כאשר למעט אנדריי קומאץ ולירן שטראובר כבשו כל השאר. "זה מאוד מאוד אכזרי ומעציב להפסיד ככה", אמר גורם נוסף בקבוצה ל"וואלה ספורט", "השחקנים עמדו יפה מאוד מבחינה טקטית, כולם היו מאוד מחוייבים ושיחקו עם המון נשמה, חבל שלא הכרענו את המשחק הזה עוד לפני הפנדלים כי היינו שווים לפחות שער אחד נוסף", אמר הגורם.

"היינו יותר טובים מבית"ר בשתי דרגות"

במכבי תל אביב ינסו הבוקר (חמישי) לאושש את השחקנים פיזית ובעיקר מנטלית, לאחר ההדחה הכואבת משלב שמינית גמר גביע המדינה. מכבי תל אביב הפסידה אתמול בפנדלים 9:8 לבית"ר ירושלים בטדי. האכזבה והתסכול במחנה הצהובים היו גדולים ובסיום המשחק עזבו השחקנים וחברי הצוות המקצועי את האיצטדיון כאשר פניהם המומים וראשיהם שפופים. החל מהיום תהיה לצוות המקצועי ולראשי המועדון משימה לא קלה, להרים את רוחם של השחקנים ולאושש אותם פיזית אחרי המאמץ האדיר שהושקע על המגרש, שכן כבר בתוך 48 שעות תתייצב הקבוצה למשחק חוץ קשה נגד מ.ס. אשדוד במסגרת הליגה, בידיעה שכעת כל שנותר לקבוצה הוא המאבק על המקום השלישי והבטחת הכרטיס לאירופה בסיום העונה.

בסיום המשחק ניגשו כל השחקנים אל השוער לירן שטראובר ועודדו אותו לאחר שהחמיץ את הפנדל האחרון. שטראובר עצמו נראה המום אחרי ההחמצה וגם בחדר ההלבשה הוא היה שקט מאוד ומיעט לדבר. "היינו יותר טובים מבית"ר בשתי דרגות, חבל מאוד שלא ניצחנו, זה מתסכל מאוד אבל חייבים להרים את הראש ולהתסכל קדימה לעבר המשחק בשבת. אין לנו ברירה, חייבים לנצח באשדוד", אמר הבוקר שחקן בקבוצה.

הקשר גיז'רמו ישראלביץ' שהיה אחד המצטיינים אולם הוחלף בשל פציעה, סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי ומצבו יתבהר במהלך היום, בו תערוך הקבוצה אימון שחרור לשחקנים שנטלו חלק במשחק כולו, כאשר השאר יקיימו אימון רגיל.

רוני גפני שסובל מפגיעה בברכו ובשל כך אף ויתר על בעיטת הפנדל האחרון, כאשר ביקש מהשוער לירן שטראובר לבעוט במקומו, נבדק והתברר כי מדובר במתיחה בגיד הברך ובפגיעה לא רצינית. למרות זאת, המגן יזדקק למנוחה וייעדר כ-10 ימים, כאשר המשחק בשבת באשדוד יהיה הראשון העונה בו גפני לא פותח בהרכב. עוד שחקן שיחמיץ את המשחק הוא ליאור ז'אן שירצה עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

עדכון ראשון: 10:44
עדכון אחרון: 13:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully