וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "עשיתי טעות, מה שניסיתי לא הלך"

למרות הניצחון על אוסאסונה, מאמן ברצלונה מודה שלא העריך נכון את היריבה. אלבס: ”מקווים שאיברהימוביץ’ ימשיך בקו הזה”

למרות הניצחון 0:2 על אוסאסונה, בברצלונה מרגישים מעט החמצה בעיקר לנוכח היכולת הרעה שהקטלאנים הציגו במהלך המחצית הראשונה. האלופה עבדה קשה לפני שזלאטן איברהימוביץ' (63) ובויאן (89) כבשו את השערים שהשיבו אותה אל המקום הראשון לפני משחקה של ריאל מדריד נגד חטאפה, שייערך היום (חמישי, 21:00, ספורט 5).

בסיום המשחק הודה פפ גווארדיולה שלא העריך נכון את היריבה וסיפר כי טעה בבחירת ההרכב שלו. "רציתי לנסות משהו וזה לא הלך", אמר המאמן המנצח. "לא עשיתי את ההחלטה הנכונה ולא היינו טובים. שיחקנו רע מאוד במחצית הראשונה. במחצית השנייה חזרנו למשחק שלנו, היינו מהירים יותר ושיחקנו טוב יותר".

גווארדיולה המשיך לספר על כל מה שלא עבד לבארסה, ואמר: "ניסינו להתחבר ולתמוך אחד בשני. המשחק שלנו לא היה שוטף כמו שרציתי. עשיתי טעות, דמיינתי את המשחק אחרת. בדקה השישית החלטתי לשנות. כשפדרו משחק עם דני אלבס, שניהם טובים". על השער של איברהימוביץ', שאולי סוף סוף יחזור להבקיע כפי שהיה רגיל באינטר, אמר: "כשהוא כובש אנחנו משחקים טוב מכיוון שהוא סקורר. היכולת שלו תלויה בו ולא באף אחד אחר".

דני אלבס פירגן אף הוא לחלוץ השבדי, ואמר: "הוא חי על שערים וכשהוא כובש הוא מאושר. אנחנו מברכים אותו ומקווים שהוא ימשיך בקו הזה ויכבוש שוב שערים". על המשחק הקשה שאוסאסונה יצרה, אמר: "הם הגיעו כדי לשחק ובמחצית הראשונה הם עשו את זה טוב מאוד, אבל במחצית השנייה יצרנו הרבה מצבים ואז הגיעו השערים".

אנדרס איניסייטה הוסיף: "אלה עוד שלוש נקודות, אבל אנחנו יודעים שאנחנו צריכים אותן. אנחנו חייבים לנצח בכל מחיר מכיוון שבמשחק הבא מחכה לנו מאיורקה, קבוצה שמשחקת טוב, ויהיה לנו קשה לנו ולהם. במחצית הראשונה לא היינו טובים, אבל תיקנו אחרי ההפסקה. היה חסר לנו קצב במסירות, אבל במחצית השנייה השתפרנו וניצלנו את המצבים שלנו".

חוסה אנטוניו קמאצ'ו, מאמן אוסאסונה, היה מרוצה בעיקר מהמאמץ של קבוצתו למרות שקיווה לשחזר את ה-1:1 מהסיבוב הראשון. "בארסה חזרה לשלוט במחצית השנייה והצליחה לנצח", אמר. "אם היינו עולים ליתרון במחצית הראשונה, היינו רואים משחק שונה במחצית השנייה. יש להם הרבה אופציות התקפיות ואנחנו מצידנו לא שלטנו בכדור במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully