וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקרדו קרבאליו ייעדר לפחות חודש

בלם צ'לסי נפצע בקרסולו במהלך הניצחון בפורטסמות (0:5). יתכן וייאלץ לעבור ניתוח שיגרום לו להחמיץ את המונדיאל

הפציעות ממשיכות להכות בצ'לסי. אחרי שאיבדה את מיקאל אסיין, ברניסלב איבנוביץ', ז'וזה בוסינגווה ואשלי קול, התברר כי גם ריקרדו קרבאליו הפורטוגלי שנפצע שוב בניצחון על פורטסמות, ייעדר כחודש מהמגרשים. קרבאליו נפצע בקרסולו ונטש את המגרש כבר במחצית הראשונה. עדיין לא ברור האם הפורטוגלי ייאלץ לעבור ניתוח שיגרום לו להחמיץ את המונדיאל. מה שבטוח, קרבאליו יחסר לצ'לסי במשחק העונה נגד מנצ'סטר יונייטד בשבת הבאהץ "ב-24 השעות נוכל לקבוע האם הפציעה דורשת ניתוח. בכל מקרה, אנחנו יכולים לאשר כי הוא ייעדר לפחות ארבעה שבועות", הודיע המועדון באתרו הרשמי.

בצ'לסי מקווים שהניצחון המשכנע אתמול (רביעי) 0:5 על פורטסמות יסיים מבחינת הכחולים את המשבר שאליו הם נקלעו. שחקניו של קרלו אנצ'לוטי הפגינו תצוגת תכלית משכנעת, שכללה שערים של דידייה דרוגבה (32, 77), פלורן מאלודה (50, 60) ופרנק למפארד (90), מה שמקרב את פומפי של גרנט עוד יותר לעבר הצ'מפיונשיפ.

"אני מרוצה", הודה אנצ'לוטי בסיום. "שיחקנו טוב והיה משחק טוב. השחקנים נלחמו 90 דקות, זה היה חשוב מכיוון שאני חושב שהניצחון הזה מסיים את המשבר שלנו. אנחנו צריכים להסתכל כעת קדימה למשחק הבא שלנו עם יותר ביטחון ואופטימיות. הכל חשוב, אבל הדבר הכי חשוב היה האופי של השחקנים שלנו, הם שיחקו טוב מאוד והיו מרוכזים".

אנצ'לוטי גם התייחס לשבועות האחרונים הקשים שעברו על צ'לסי מאז ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות, ואמר: "אני חושב שאף פעם לא איבדנו את הדרך. היו לנו רגעים קשים, הפסדנו כמה משחקים, אבל התגובה שלנו הייתה חשובה ועכשיו אנחנו חייבים להשאיר את זה ואם אפשר אז גם להשתפר".

הבשורות הרעות מבחינת פומפי היא פציעתו של ריקרדו רושה, שהתנגש עם מאלודה וסובל כעת משבר בעצם הלחיים אחרי שמאלודה נכנס בו עם המרפק. גם טומי סמית שבר את אפו אחרי מפגש לא נעים עם דניאל סטארידג'. אברהם גרנט מיהר בסיום המשחק לעזוב לבית החולים כדי לבדוק מה מצבו של רושה. עוזרו של גרנט, פול גרובס, אמר בסיום: "אנחנו לא יודעים מה חומרת פציעתו של רושה, אבל זה נראה רע ואנחנו לא יודעים אם הוא ישחק עוד העונה. אברהם הלך לבית החולים לראות אותו".

קשרה של פומפי, ריצ'ארד יוז, אמר על האירוע בין מאלודה לרושה: "אני לא חושב שיש מקום לספק שמאלודה היה צריך להיות מורחק. אני לא אומר שזה היה מהלך מחושב, אבל כשאתה מריף את המרפק שלך ופוגע במישהו בעצמות הלחיים, אז אם זה לא אדום, אני לא יודע מה כן". על המשחק עצמו הוא אמר: "נגד קבוצה כמו צ'לסי, אתה לאיכול לפתוח יותר מדי את המשחק מכיוון שהם משחקים בקצב פנטסטי ובכוח, והם תופסים אותך במתפרצת. כשאתה עושה טעויות נגד קבוצות כאלה, אתה משלם את המחיר".

עדכון ראשון: 25/3 9:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully