וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסקרמנטו אין חברים ברשת

הקינגס פתחו את מסע משחקי החוץ בהפסד 93:79 מביך לניו ג'רזי נטס, הקבוצה הגרועה בליגה. 2 נק' לכספי שנכנס כמחליף

סקרמנטו פתחה הלילה (בין רביעי לחמישי) את מסע חמשת משחקי החוץ שלה במקום הכי נוח בארצות הברית, בניו ג'רזי. היה נדמה כי הקינגס יצליחו להשיג ניצחון רביעי בשמונת משחקיהם האחרונים, אבל מסע החוץ נפתח ברגל שמאל ובהפסד מביך לנטס, הקבוצה החלשה ב-NBA. סקרמנטו הפסידה 93:79 והעניקה לניו ג'רזי ניצחון שמיני העונה לעומת 63 הפסדים. סקרמנו נפלה למאזן של 48:24.

עמרי כספי לא פתח בחמישייה ונכנס כמחליף 5:45 דקות לסיום הרבע הראשון במקומו של ספנסר הוז. כספי שיחק 16:24 דקות בהן תרם 2 נקודות בלבד (1 מ-8 מהשדה), ריבאונד, אסיסט ואיבוד. "אנחנו חייבים להתרכז, היינו נוראיים", אמר כספי בסיום המשחק לאתר הרשמי של הקינגס. "לא שיחקנו את המשחק שלנו, לא השגנו את הזריקות שרצינו בין אם מדובר בי או בחברים שלי. היה קשה לנו להפסיד". על רמת המשחק ב-NBA, שנכנסת לישורת האחרונה של העונה הרגילה והעומס על השחקנים מורגש, אמר הפורוורד הישראלי: "הכל קשה יותר, גם רמת המשחקים וגם הסגנון". על התמיכה שקיבל מהקהילה היהודית אמר כספי, שנמצא בתקופה לא טובה: "אני לא יכול להביע זאת במילים, זה גדול, בורכתי, אני מקווה להשתפר".

לאחר רבע ראשון צמוד בו הנטס הוליכו 23:24, האורחים מקליפורניה נשארו צמודים ברבע השני הודות לדקות טובות של בנו אודריך וקארל לאנדרי. דווין האריס נכנס לפעולה בניו ג'רזי וקלע 10 נקודות עד למחצית, בה הוליכו הנטס 41:45. ברבע השלישי הנטס הגדילו את הפער בזכות יכולת טובה של האריס וברוק לופז עד ל-59:68 בסיומו. השניים סחבו את הנטס גם ברבע הרביעי עד לניצחון, כש-8 שניות לסיום כספי קלע את שתי נקודותיו היחידות בליי-אפ וקבע את תוצאת המשחק, 79:93 לזכות הנטס.

בנו אודריך הוליך את סקרמנטו עם 19 נקודות ו-8 ריבאונדים, דונטה גרין תרם 14 ו-10 ריבאונדים, ספנסר הוז הוסיף 12, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים וקארל לאנדרי סיים עם 11 נקודות. ברוק לופז הוליך את ניו ג'רזי עם 26 נקודות ו-13 ריבאונדים, דווין האריס קלע 24 וקורטני לי הוסיף 12.

"אמא שלי הייתה רוצה שאהיה כאן", אמר מאמן ניו ג'רזי קיקי ואנדוויי לאחר המשחק, כשהוא שרוי באבל על מותה, "היא ידעה שאני אוהב את המשחק הזה, והיא עצמה אהבה את המשחק הזה. מה שאני רוצה לומר זה: 'תודה אמא, יש לנו ניצחון אחד'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully