וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני על בוזגלו: "זה יטופל בשקט, בתוך המועדון"

מנג'ר מכבי ת"א התייחס לקשר, שביקש לא להיכנס וטען "שהוא קר ומעדיף לא לבעוט את הפנדל". דוד אמסלם: "הצלנו את העונה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

דרמה ענקית קיבלנו הערב (רביעי) באצטדיון טדי, כאשר בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב נפגשו לקרב הגדול של שמינית גמר גביע המדינה. אחרי 120 דקות שהסתיימו ב-1:1, הקבוצה של דוד אמסלם עלתה לרבע הגמר לאחר שגברה על הצהובים של אבי נמני 8:9 בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים.

אחרי 8:8 מותח ודרמטי במיוחד אחרי תשע בעיטות לכל קבוצה (ואסקז מבית"ר וקומאץ ממכבי החטיאו את הבעיטה השנייה של כל קבוצה) הגיע המתח לשיאו. שוער בית"ר אריאל הרוש כבש והעלה את קבוצתו ל-8:9, הלחץ היה על שוער מכבי לירן שטראובר שקרס בבעיטה הבאה, הכדור שלו פגע במשקוף ומכבי בחוץ.

גרשון: "בימי חיינו זה יהיה הישג חסר תקדים לקחת גביע שלישי ברצף"

מאמן בית"ר ירושלים דוד אמסלם היה כמובן מאושר מאוד בסיום, ואמר: "עכשיו אני מרגיש מצוין, אבל זה היה ארוך מאוד. 90 דקות ועוד הארכה, וכמובן הפנדלים. היו בועטים טובים לשני הצדדים ואני שמח מאוד שניצחנו. זה היה קשה ואני שמח שאנחנו הולכים בדרך שלנו. כשזה קשה, זה עוד יותר מתוק. כל הקהל עמד, וכששטראובר החמיץ ראו את השמחה של כולם".

אמסלם סיפר על חשיבות המשחק מבחינת המועדון, והוסיף: "זה מגיע לשחקנים, למרות שלא שיחקנו כדורגל גדול. הצלנו את העונה, בליגה אנחנו עושים את העבודה ונחכה להגרלה. אני יודע שבגביע אין כזה דבר קבוצות גדולות, הכל יכול לקרות. צריך להגיע למשחקים האלה נחושים".

השוער אריאל הרוש, ממצטייני הדרמה עם שתי עצירות פנדלים ובעיטה אחת מוצלחת במיוחד, אמר: "צריך לדעת לנטרל את כל מה שהיה מסביב כדי לנצח. הקהל נתן פה תצוגה אדירה. ידעתי שאם אתעלם ממה שמסביב, אעצור את הפנדל האחרון ולמזלי הצלחנו. קשה לי לתאר מה הרגשתי באותו רגע, זה הרגע הכי גדול בקריירה שלי. בתחילת העונה ידעתי שזה לא יהיה פשוט להצליח ברמה האישית ואני שמח שזה הצליח. בהמשך אני חושב שכל משחק שנקבל יהיה קשה. ראינו את זה גם היום ועשינו את זה כמו שאנחנו יודעים לעשות בשנתיים האחרונות".

עמית בן שושן: "זה הכי מתוק שיש. למרות שזה הורס את העצבים, אני קונה תרחיש כזה כל משחק עד הגמר אם בסוף ננצח. אין לי העדפה ליריבה למרות שעלו הרבה סינדרלות, מה שיבוא-יבוא".

שמעון גרשון: "כששמענו במחצית שמכבי חיפה הודחה זה נתן לנו דלק למחצית השנייה ועלינו בטירוף כי זה פחות יריבה חזקה. חיפה קבוצה שעושה עונה ענקית והיא יכלה לזכות בגביע. נכון לעכשיו אין פייבוריטיות בגביע וראינו שהכל יכול להיות. יש לי ניסיון בדו קרב פנדלים וזו השמחה הכי גדולה שיש. אני לא זוכר שמחה כזאת באף ניצחון ליגה שלנו השנה. לא משנה את מי נקבל העיקר שזה יהיה בטדי. אני חושב שבימי חיינו זה הישג חסר תקדים אם ניקח גביע שלישי ברציפות".

נמני: "צריך לאסוף את עצמנו כדי לצאת עם משהו מהעונה"

מכבי תל אביב תילחם על המקום השלישי המוביל לאירופה, אבל אחרי הרצון העז של הצהובים לזכות בתואר העונה, נראה שירידת המתח קרובה מתמיד לקבוצה. אירוע גדול אחד העיב המערכת הצהובה במהלך המשחק הייתה אי כניסתו של הקשר מאור בוזגלו למשחק לפני תום ההארכה. המנג'ר אבי נמני סימן לבוזגלו להיכנס, אלא שהאחרון, כך לפי גורם בקבוצה שעמד בסמוך לספסל, אמר לנמני "כי הוא קר ומעדיף שלא להיכנס וכי עדיף לטובת הקבוצה שמישהו אחר יבעט את הפנדל". נמני בתגובה שלח את בוזגלו לספסל והכניס את תמיר כחלון במקומו. מחר צפויה להתקבל החלטה במועדון כיצד לטפל בשחקן. גורם בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "זה בכלל לא משנה אם הוא היה חם או לא, המאמן אמר לו להיכנס והוא סרב. זה בכלל לא משנה למה".

"על נושא בוזגלו נטפל בתוך המועדון, ולא בתקשורת. ההחלטות יתקבלו בצורה רגועה ושקטה. אנחנו בטח לא נגיד עכשיו בתקשורת מה אנחנו הולכים לעשות", אמר נמני בעניינו של הקשר.

על המשחק וההדחה אמר לאחר מכן המנג'ר: "זה אכזרי להפסיד בפנדלים בכלל ובפרט כשאני חושב ששיחקנו טוב יותר מבית"ר והגענו למצבים יותר טובים. עשינו טעות אחת בשער, ובגביע זה קשה עד בלתי אפשרי לתקן. השחקנים עשו את המקסימום, אני מגבה אותם ועכשיו צריך להיאבק על המקום השלישי ועל מקום באירופה. התגובה הראשונית היא אכזבה. היה עדיף להפסיד פה ב-90 דקות, אבל צריך לאסוף את עצמנו ולהתכונן לשבת כדי לצאת עם משהו מהעונה הזו. אני מתאר לעצמי ששטראובר מאוכזב.

"צריך להצדיע לשחקנים", הוסיף נמני. "הם עשו כאן מאמץ מעל ומעבר, זה מאוד מאוד אכזרי להפסיד בצורה כזו. במיוחד לאור איך שהתפתח המשחק, יכולנו להכריע את המשחק גם בהזדמנויות שהגענו על הדשא, וחבל ששוב ספגנו גול טיפשי מהזדמנות אחת שבית"ר הגיעה אליה. יש לנו משחק חשוב בליגה בשבת, ואני מקווה שהיכולת והלחימה שראינו היום תימשך גם בליגה".

המגן השמאלי רוני גפני סבל במהלך ההארכה ממתיחה חזקה בברך, ולכן העדיף שלא לבעוט את הפנדל האחרון אותו בעט לירן שטראובר. בחמישי יעבור גפני בדיקה על מנת לקבוע האם הוא יהיה כשיר למשחק מול מ.ס. אשדוד ביום שבת בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully