וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: אריס סלוניקי ובלאט הפסידו לולנסיה

הקבוצה היוונית נכנעה במשחק הראשון ברבע גמר היורוקאפ 71:64 לשחקניו של ספאחיה. פאנליניוס ניצחה את גראן קנאריה

מלבד הניצחון של הפועל ירושלים על אלבה ברלין בפתיחת שלב שמונה האחרונות של היורוקאפ, נערכו היום (רביעי) שני משחקים נוספים. אריס סלוניקי, קבוצתו של דייויד בלאט, לא הצליחה לנצל את הביתיות מול ולנסיה ונכנעה לה 71:64 במשחק הראשון.

יריבת הפועל ירושלים משלב הטופ 16 השאירה את אריס על 13 נקודות בלבד ברבע הראשון וירדה בסיומו ביתרון 13:21. ברבע השני היוצרות מעט התהפכו, אבל היתרון נשאר אצל נבן ספאחיה, שקבוצתו סיימה את המחצית ביתרון 34:37. שני הרבעים הבאים היו צמודים, כשמי שבלט בעיקר היה מרקו מרינוביץ', שסיים עם 18 נקודות והוליך את קלעי ולנסיה לניצחון החוץ החשוב, המקרב את ולנסיה לשלב הבא. בשורותיה של אריס הקלעי המצטיין היה קיידרן קלארק, שסיים רק עם 14 נקודות, דימוס דיקודיס סיים עם 12.

במשחק נוסף ניצחה פאנליניוס 70:81 את גראן קנאריה. המחצית הראשונה הייתה צמודה מאוד ואחרי שהיוונים הובילו 16:20 בתום הרבע הראשון, המחצית הסתיימה ב-39:40 לזכות גראן קנאריה של פדרו מרטינז. ברבע השלישי החלה פאנליניוס, בעזרתו האדיבה של הרכז רודריק בלאקני, שקלע 21 נקודות, לפתוח פער שנשמר עד סיום המשחק. ג'ייסי קארול קלע 22 נקודות למפסידים. שלב רבע הגמר נפתח כבר ביום שלישי כאשר נימברוק ומולי קצורין הפסידו במשחק הבית לבילבאו 59:47.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully