וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אנחנו צריכים להיות מרוצים מהתוצאה"

24.3.2010 / 21:45

מאמן הפועל ירושלים קיבל בסיפוק את הניצחון הביתי על אלבה ברלין, לעומתו נעימי התאכזב: "ברור שההרגשה לא משהו"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל ירושלים ניצחה הערב (רביעי) את אלבה ברלין 61:67 במשחק הראשון ברבע גמר היורוקאפ, אחרי שכבר הוליכה ביתרון של 20 נקודות, אבל האורחים חזרו למשחק בדקות האחרונות והשאירו לעצמם סיכוי גדול לעלות לפיינל פור שייערך בויטוריה אם יצליחו לנצח בשבע נקודות ומעלה במשחק הגומלין בברלין ביום שלישי הבא.

גודס מרוצה, נעימי מאוכזב

"אנחנו מאוד מרוצים", אמר גיא גודס בסיום. "חטא היוהרה זה הכי משמעותי, אנחנו צריכים להיות מרוצים מהתוצאה. ביצענו בחצי הראשון מה שרצינו מבחינה הגנתית. שלטנו בריבאונד בחצי הראשון וזה נתן לנו את ההפרש. ברבע השלישי היה לנו כמה דקות של חוסר ריכוז, אלבה עקצו אותנו עם כמה שלשות וזהו. אמרתי להם בפסק זמן בתחילת הרבע הרביעי, שידענו שיהיה מומנטום שלילי, ואז ירד להם האסימון".

לקראת הגומלין אמר גודס: "הייתי בחיים שלי במצבים שהיינו ביתרון של 15 ו-20 וזה לא הספיק. אם נשחק כמו היום אנחנו יכולים לעלות עם ניצחון. נצטרך לצאת לברלין ולנסות לנצח את המשחק גם שם. דבר ראשון שאמרתי לשחקנים זה לחזור ולהתרכז בליגה, יש לנו עליות וירידות. אלו הם חייה של קבוצה. אנחנו צריכים ביום וחצי להתאושש ולבוא לעפולה ולשחק כמו ששיחקנו".

יובל נעימי, שסיים עם ארבע נקודות בלבד, אמר לאחר המשחק: "כשאתה מוביל ב-20 הפרש ומנצח בסוף בשש במשחק שההפרש בו חשוב, אז ברור שההרגשה לא משהו. הראינו שכשאנחנו רוצים כולם יכולים לשמור ולהרביץ. ניסע לברלין במטרה לנצח ולעלות שלב. שיחקנו מול אחת מקבוצות ההגנה הטובות במפעל, מאוד חזקה ואגרסיבית. אני חושב שאם נסע לשם ונשחק את ההגנה ששיחקנו במחצית הראשונה, אז נעלה לפיינל פור".

פו ג'טר הוסיף: "אם היו אומרים לי לפני המשחק שננצח, הייתי לוקח את זה בשתי ידיים. המטרה שלנו הייתה לנצח, והמטרה שלנו גם במשחק בברלין היא לנצח ולעלות. אנחנו חייבים לבוא ולשחק את המשחק ששיחקנו במחצית הראשונה".

לוקה פביצ'ביץ', מאמן אלבה ברלין, אמר: "אני חושב שבמשחק חשוב כל כך, הוצאנו את מה שציפינו. היו הרבה אנרגיות משני הצדדים שהורידו את היכולת ההתקפית, במיוחד מצידנו במחצית הראשונה. אני חושב שאפשר להגיד שהפועל ירושלים שלטה במשחק מתחילתו, ואנחנו ניסינו להוציא תוצאה. החלק המרכזי מבחינתנו היה לא להפסיד את המשחק בהרבה. אנחנו בפיגור של שש נקודות במחצית הראשונה, נחזור לברלין, נעבוד, נשמור על פוקוס וננסה להוביל את עצמנו לניצחון מעל שבע נקודות. זה לא יהיה קל, ירושלים ניצחה משחקים בחוץ, וגם אם היא הפסידה זה היה הפסדים צמודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully