וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן בגמר הגביע הגרמני אחרי 0:1 על שאלקה

שער דרמטי של אריאן רובן בדקה ה-112 נתן לבווארים מקום בגמר מול ורדר ברמן. מונאקו עלתה לחצי גמר הגביע הצרפתי

אחרי שאתמול עלתה ורדר ברמן לגמר הגביע הגרמני עם 0:2 חלק על אוגסבורג מהליגה השנייה, הצטרפה אליה הערב (רביעי) באיירן מינכן, שעבדה קשה בהרבה והשיגה ניצחון יוקרתי 0:1 בתום הארכה, בחוץ נגד יריבתה במאבק האליפות, שאלקה.

הקבוצה של לואיס ואן חאל, שספגה הפסד דרמטי לפרנקפורט במחזור הליגה האחרון, יצאה לגלזרקירשן במטרה לשמור את חלום הטרבל, ונתקלה בהתנגדות עיקשת של קבוצתו של מאמנה לשעבר פליקס מגאת', שגררה אותה להארכה אחרי 90 דקות מאופסות. אבל בדקה ה-112 הגיע אריאן רובן, מי אם לא הוא, עם עוד שער קלאץ' גדול לאוסף שלו ששלח את הבווארים לגמר.

לבאיירן יהיה זה הגמר ה-17 שלה וב-16 הקודמים היא ניצחה ב-14. אגב, באיירן וברמן כבר נפגשו בשני משחקי גמר רצופים בשנים 1999 ו-2000, בפעם הראשונה ברמן ניצחה בפנדלים, בשנה לאחר מכן באיירן ניצחה 0:3.

מונאקו עלתה לחצי גמר הגביע הצרפתי

אחרי שאתמול עלתה פס.ז' לחצי גמר הגביע הצרפתי עם ניצחון 5:6 על אוקזר בפנדלים וכך עשתה גם קוובילה הזעירה מ הליגה הרביעית, שגברה על בולון, הערב הצטרפה אליהן מונאקו, שבעצמה העפילה בתום דרמה גדולה.

הקבוצה מהנסיכות גברה על סושו 3:4 בתום הארכה ואחרי שהשוותה מרגלי חואן פאבלו פינו הקולומביאני בדקה ה-90 וכפתה הארכה. עוד לפני כן העלה ריאד בודבוז את סושו ל-0:1 בדקה ה-29, לפני שסבסטיאן פוגרנייה (34) והרונה לוקמן (37) ביצעו מהפך.

סטפן דלמה (48) ובראון אידייה (72) ביצעו מהפך משלהם והעלו את סושו ל-2:3, אבל אז הגיע השער של פינו. שש דקות בתוך ההארכה כבש מוסא מאזו לזכותה של מונאקו, השלים מהפך שלישי במשחק והעלה את קבוצתו לחצי הגמר.

דרמה קטנה יותר התקיימה באצטדיון פליקס בולאר, שם עלתה סנט אטיין ל-0:1 נגד המארחת לאנס כבר בדקה הראשוה, משער של קווין מיראלס. אלא שלאנס לא התייאשה, אדוארדו דוס סנטוס השווה בדקה ה-36 ובמחצית השנייה השלימו אלדין יהיא (76) וסבסטיאן רודה (90) את המהפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully