וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ניצחה 61:67 את אלבה ברלין

ירושלים ברחה ליתרון 20 נק’ על אלבה ברלין, אך הסתפקה בניצחון דחוק, והגרמנים נשארו בתמונה ברבע גמר היורוקאפ

הפועל ירושלים רשמה הערב (רביעי) ניצחון ביתי 61:67 על אלבה ברלין במשחק הראשון ברבע גמר היורוקאפ, אך למרות הניצחון נותרו האדומים מעט מאוכזבים אחרי שכבר הוליכו בפער של 20 נקודות במהלך הרבע השלישי והיו קרובים לתוצאה שהייתה מבטיחה להם כמעט בוודאות את המקום בפיינל פור של המפעל השני בחשיבותו ביבשת.

האווירה הלוהטת במלחה עזרה לירושלים לקחת את השליטה במשחק בדקות הראשונות, כשברנדון האנטר היה ספק הנקודות העיקרי של גיא גודס, בעוד שהגרמנים התקשו להיכנס למשחק ונעלמו לחלוטין ברבע השני בו קלעו שבע נקודות בלבד, ובהפסקה הובילו המקומיים 18:30. בהמשך העלה ירושלים הילוך כשדיז'ון תומפסון וטרה סימונס התעוררו גם הם והיתרון צמח ל-21:41, אבל אלבה לא נשברה.

האורחים שכבר ראו את חלום הפיינל פור בורח להם מהידיים כבר הערב חזרו למשחק בהדרגה וצימקו עד ל-44:49 בפתיחת הרבע הרביעי. ירושלים שבה לפער דו ספרתי הודות להאנטר היעיל, אבל ביכולת חלשה של יובל נעימי, שקלע רק ארבע נקודות ב-30 דקות, היא לא הצליחה לייצר ריצה מכריעה, ואלבה שוב צימקה בדקות הסיום בדרך להפסד סביר 67:61 שהשאיר אותם חזק בתמונה לקראת הגומלין.

מהלך המשחק

ירושלים עלתה עם יובל נעימי, טרה סימונס, דיז'ון תומפסון, קווין פינקני וברנדון האנטר, באלבה פתחו רשארד רייט, ג'וליוס ג'נקינס, עמנואל מקלרוי, דראגן דויצ'ין ובלגוטה סקוליץ'. המקומיים פתחו נהדר עם שלשה של פינקני, והגרמנים נראו המומים מהאווירה הלוהטת במלחה כשאחרי שלוש דקות ברחה ירושלים ל-2:9. פביצ'ביץ' ייצב את השורות אצל האורחים עם פסק זמן מוקדם, והתעוררות של ג'נקינס הקטינה ל-9:13 בלבד לירושלים, ובדקות הבאות נטל האנטר את היוזמה מתחת לסלים והרבע הראשון הסתיים ב-11:16.

הרבע שני נפתח ביכולת רעה של שתי הקבוצות, ואף נקודה לא נרשמה במשך שלוש וחצי דקות עד שהאנטר שבר את הקרח. פיניקי הצטרף לחברו לקו הקדמי עם שלשה שקבעה 13:23, וירושלים כבר טיפסה עד לפער שיא של 15:30 לפני ששלשה של דרק ביארס עם הבאזר העלתה את הגרמנים האומללים למאזן של שבע נקודות ברבע כולו, שהסתיים ב-18:30 לירושלים.

את הרבע השלישי פתחה ירושלים עם אותה נחישות שאפיינה אותה בתחילת המשחק, כשתומפסון הצטרף להאנטר המצוין והקפיץ את הפער ל-21:41. סקוליץ' היה היחיד שעוד תפקד אצל הברלינאים, ובתוך שתי דקות הוא הנהיג ריצה נדירה של 0:6 שצימקה ל-27:41, אבל אז הגיע תורו של סימונס להתעורר והיתרון צמח בחזרה ל-30:49, אלא שאז הקשיחה אלבה את ההגנה וביארס הריץ אותם לקאמבק מרשים כל הדרך לפיגור סביר של 49:41 בסיום הרבע.

אלבה המשיכה בתנופה בדקות הראשונות של הרבע האחרון והתקרבה עד ל-44:49, לפני שהאנטר חזר לעניינים עם שלוש חפירות אופייניות שהרגיעו את מלחה בדרך ל-47:59. ביציעים התכוננו לחזור לחגוג, אבל לגרמנים היו תכניות אחרות, והלחץ היעיל שלהם החזיר אותם לפיגור של שש בלבד, ואחרי שתי החטאות עונשין של פו ג'טר בשניות האחרונות הסתיים במשחק בתוצאה 61:67 לירושלים.

סטטיסטיקה

קלעו לירושלים: ברנדון האנטר 23 נקודות (10 ריבאונדים), קווין פינקני 13 (2 ריבאונדים), טרה סימונס 12 (4 אסיסטים, 4 איבודים), דיז'ון תומפסון 10 (5 אסיסטים, 5 ריבאונדים), פו ג'טר 5 (6 ריבאונדים), יובל נעימי 4 (2 מ-7 מהשדה, 5 איבודים), יוגב אוחיון ואורי קוקיה שיחקו ולא קלעו.

קלעו לברלין: דרק ביארס 17 נקודות, בלגוטה סקוליץ' 14, ג'וליוס ג'נקינס 8 (5 איבודים), סטפן המאן ודראגן דויצ'ין 6 כל אחד, אדם קוב 4, רשארד רייט ועמנואל מקלרוי 3 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully