וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל רוצה לשבור שוויון

הבלאנקוס יתארחו אצל חטאפה (ה', 21:00, ערוץ 5), המאזן בין השתיים ב-10 המשחקים האחרונים: 4 ניצחונות לכל אחת

בניגוד להדחה המביכה מליגת האלופות כבר בשמינית הגמר, בליגה ריאל מדריד אוספת ניצחונות בקצב מסחרר. מחר (חמישי, 21:00, ערוץ 5) יעמוד בפניה מבחן נוסף ולאו דווקא קל, נגד חטאפה בקולסאום אלפונסו פרז.

הבלאנקוס יודעים שהם ככל הנראה יהיו חייבים ניצחון כדי לחזור למקום הראשון ובמדריד כבר מדברים בקול רם על ה-11 באפריל, אז תארח הקבוצה את ברצלונה למשחק העונה. עוד לפני כן תארח ריאל את אתלטיקו לדרבי ביום ראשון, אבל הקשר, אסטבן גראנרו, ביקש להדגיש: "אנחנו חושבים רק על חטאפה. למדנו שאסור לנו לחשוב שיש לנו יתרון על היריבות שלנו".

כדי להשיג את שלוש הנקודות, בריאל מקווים שגונזאלו היגואין ימשיך את הכושר הנפלא שלו העונה, שבחסותו הוא כבש 20 שערי ליגה ב-21 משחקים. "המטרה שלי היא לעבור את כמות השערים שכבשתי בשנה שעברה", אמר הארגנטינאי שמרוחק שני כיבושים בלבד ממאזן הליגה שלו ב-2008/9, "אבל מעבר למטרות האישיות שלי, יש את המטרות הקבוצתיות ואם נהיה אלופים בעזרת השערים שלי, זה יהיה הרבה יותר טוב".

חטאפה תנסה להפתיע והיא בהחלט מסוגלת. ב-10 המשחקים האחרונים בין השתיים ניצחה הקבוצה הקטנה ממדריד ארבע פעמים, ריאל ניצחה ארבע פעמים ושני משחקים נוספים הסתיימו בתיקו. יחד עם זאת, למיצ'ל, שעשה קריירה מפוארת במדים הלבנים, יש כאב ראש בחוד אחרי פצעיתו של רוברטו סולדאדו המצוין.

"ריאל הודחה מהגביע ומליגת האלופות והם מרוכזים ב-100 אחוזים בליגה. בנוסף, יש להם שחקנים שרגילים ללחץ ושיודעים למצוא פתרונות", הציב חלוץ חטאפה, מיקו, את האורחת כפייבוריטית ברורה, אבל הוסיף: "זה יהיה משחק קשה, אבל לא יותר. זה ספורט".

במשחק נוסף תארח מחר אתלטיקו מדריד את אתלטיק בילבאו (21:45).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully