וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הפסידה 2:1 להפועל ר"ג והודחה מהגביע

הירוקים שוב הפסידו לכבשה השחורה אחרי שדאטורו כבש את שער הניצחון בהארכה (97) והעמיק את המשבר של הירוקים

שוב זה קורה למכבי חיפה, שמפסידה בצורה מפתיעה להפועל רמת גן בגביע המדינה, ונראה שהלקח מלפני שלוש שנים לא ממש נלמד אצל הירוקים. הפועל רמת גן נתנה שיעור חשוב לשחקניו של אלישע לוי, וניצחה אותה 1:2 בשמינית גמר גביע המדינה, בדרך לסנסציה הכי גדולה של המפעל עד עכשיו. אם מישהו עדיין לא הבין, חיפה, שאיבדה בשבוע האחרון את המומנטום עם ההפסד לבני סכנין, נמצאת במשבר, ובקצב הזה נראה שגם האליפות שלה נמצאת בסכנה ממשית.

שחקני מכבי חיפה ז'ורז'ה טשיירה, גוסטבו בוקולי מאוכזבים. יותם רונן
הפנים אומרות הכל, גם הזכרונות חוזרים. שחקני חיפה המומים אחרי שער הניצחון של רמת גן/יותם רונן

בקצב הזה, בחיפה יוכלו לשכוח העונה מתואר. את ליגת האלופות הם סיימו עם אפס נקודות, את גביע הטוטו הם איבדו מול הפועל רעננה בגמר, ובינתיים נראה שגם בליגה פער שמונה הנקודות הולך ומתכווץ. הפועל רמת גן, שבאה ממאבקי התחתית בליגה, ידעה בדיוק מה היא מחפשת, וגם אם במשך 85 דקות היא לא שיחקה כדורגל משובח, היא הייתה סבלנית, תכונה שחסרה הערב לירוקים.

חיפה, שזוכרת היטב את קובי חסן מלפני שלוש שנים, כנראה לא ממש מצליחה להשתחרר מהכבשה השחורה שלה, ואחרי חוסר השקט בחדר ההלבשה בתום ההפסד לבני סכנין, ניכר שמשהו באמת עובר עליה. יכולת דלה של הירוקים לצד משחק נרפה של ההגנה, שסבלה מחסרונו של דקל קינן, הביאה את רמת גן לכבוש את שער הניצחון בדקה ה-97 אחרי שער במתפרצת של ג'ורג' דאטורו, שנכנס כמחליף והביא ללחץ על הירוקים ובסופו של דבר לניצחון הגדול. גם האדום שספג ז'ורז'ה טשיירה בהמשך לא ממש תרם לירוקים, שאיבדו את זה ולא הצליחו לחזור.

עוד קודם לכן היה משחק, שהיה חלש מאוד במשך 90 דקות. מעט מאוד מצבים והרבה מאוד דקות מתות, עבירות ושום דבר מעניין שקרוב לכדורגל. למרות מיעוט המצבים, בדקה ה-43 אייל משומר כבש את שער היתרון לירוקים אחרי שפיטר מסיללה הרים לו כדור מצד שמאל, והמגן הימני של חיפה סיים עם נגיחה לשער. המשחק נרדם עד הדקה ה-85, כשמשומר היה אחראי להחיות את המשחק עם ביצוע עבירה ברחבה על מור גולן, שהוביל לפנדל, אותו ניצל גולן ושלח את המשחק להארכה.

מהלך המשחק

דקה 14 - כדור קרן שהרים יניב קטן מצא את שלומי ארבייטמן, שהתמקם היטב, אבל הנגיחה שלו הייתה חלשה ונעצרה אצל רפי כהן.

דקה 26 - עומר בוקסנבוים נפגע בברכו. יובל נעים החליט שלא לקחת סיכונים לקראת מאבקי הליגה והכניס את בני חדד במקומו.

דקה 27 - ג'ון קולמה אף הוא נפצע ונאלץ להיפרד מחבריו כבר במחצית הראשונה לטובת בירם כיאל.

דקה 41 - כדור חופשי של שי חדד הוגבהה לרחבה, וסרג' איילי כמעט והגיע לכדור, אך ניר דוידוביץ' הקדים אותו והדף לקרן.

דקה 43 - גול! הסבלנות השתלמה לשחקני חיפה, כשפיטר מסיללה הפעלתן הרים כדור מצד שמאל אל מרכז הרחבה, שם אייל משומר התמקם היטב וסיים עם נגיחה פנימה, 0:1 למכבי חיפה.

דקה 62 - בעיטה חופשית מ-22 מטר של דבאלישווילי כמעט ומצאה את השער, אבל איתי ארקין היה במקום והצליח להדוף.

דקה 77 - הגבהה מצד ימין של ג'ורג' דאטורו הגיעה לבני חדד, שהשאיר לשי חדד, וזה נגח מקרוב מול שער חשוף מעל השער.

דקה 85 - גול! משומר ניסה לעצור התקפה של הפועל רמת גן, אבל הפיל ברחבה את מור גולן והעניק כדור עונשין מ-11 מטר לאדומים. גולן עצמו בעט לפינה הימנית, דוידוביץ' זינק לשמאלית ורמת גן השוותה ל-1:1.

דקה 90 - בעיטה חופשית של בני חדד מ-25 מטר הייתה מסוכנת מאוד, הכניעה את דוידוביץ' אבל חלפה סנטימטרים ליד השער.

דקה 97 - גול! מור גולן יצא למתפרצת והכניס לאיילי, ששלח את דאטורו, דוידוביץ' יצא רע מאוד, דאטורו גלגל מצוין פנימה וקבע 1:2 להפועל רמת גן.

דקה 108 - רפאלוב הכניס כדור למסיללה, שהצטרף להתקפה מצד שמאל, ובעט כדור שחלף סמוך מאוד לקורה הימנית.

דקה 113 - ז'ורז'ה טשיירה ביצע עבירה, זכה בכרטיס צהוב, סינן מספר מילים לאיתן תבריזי ומיד ראה גם את האדום שהשאיר את חיפה בעשרה שחקנים עד הסיום.

דקה 115 - דאטורו ניצל מתפרצת וטעות של שי מימון אבל סחט רק הדיפה מדוידוביץ', שהצליח להרחיק לקרן.

הפועל רמת גן: רפי כהן (איתי ארקין 46), קובי מוסא, פאבל פרגל, גולן חרמון, תמיר בן עמי, אנדראה קלדיירה, שי חדד, עומר בוקסנבוים (בני חדד 26), מור גולן, סרג' איילי, עמית אוחנה (ג'ורג' דאטורו 46).

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, שי מימון, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה; גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה (בירם כיאל 27) (ישראל זגורי 80), יניב קטן, ליאור רפאלוב; ולדימיר דבאלישווילי, שלומי ארבייטמן (מוחמד גדיר 54).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully