וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד ניצחה 1:2 את סכנין ועלתה לרבע הגמר

הקבוצה של יוסי מזרחי השלימה מהפך תוך חמש דקות בהמחצית השנייה. שדה (50) ואוחיון (55) כבשו לאשדוד, קסום (45) לסכנין

יש הרבה מאמנים שיגידו לכם שהדבר הכי קשה בכדורגל, אולי בספורט בכלל, הוא להוריד את השחקנים לקרקע אחרי ניצחון גדול. מאמן אחד ששילם על זה הערב (רביעי) הוא מרקו בלבול, שהודח יחד עם קבוצתו בני סכנין מגביע המדינה בשלב שמינית הגמר, כשהפסידו 2:1 למ.ס אשדוד באצטדיון הי"א.

הקבוצה הביתית גמרה את סיפור המשחק בין הדקות 50-55, כשכבשה פעמיים וחזרה מפיגור וממחצית ראשונה איומה בדרך לרבע הגמר. סכנין, שניצחה רק לפני שלושה ימים את האלופה מכבי חיפה, לא תצליח לשחזר את הזכייה משנת 2004 ותתרכז מעתה בניסיונות להגיע לפלייאוף האמצעי בליגה.

המשחק נפתח בצורה איומה: אפס איומים על השער, קצב איטי ואווירה של משחק אימון. הישועה הגיעה עמוק בתוספת הזמן של המחצית. קרן של נסטיה צ'ה גרמה לערבוביה ברחבת אשדוד. הכדור הגיע לאחמד קסום, שכבש מקרוב בדרך ליתרון חוץ 0:1 ממש לא מוצדק במחצית.

המחצית השנייה נפתחה כמו שהראשונה הסתיימה. עידן שדה, שנכנס כמחליף רק בפתיחת המחצית השנייה, גרם לפנדל אחרי שהוכשל על ידי מהראן אבו ריא. שדה בעצמו לקח אחריות ובעט את הפנדל פנימה. 1:1 בדקה ה-50. אשדוד הצליחה להשלים את המהפך כעבור חמש דקות עם שער נהדר של משה אוחיון, שהעלה אותה ל-1:2. בדקה ה-90 הורחק שוער אשדוד דרגאן סטויקיץ', שספג שני כרטיסים צהובים, אבל גם זה לא הרס את החגיגה לקבוצה של יוסי מזרחי שעלתה לרבע הגמר.

"במחצית הראשונה לא שיחקנו מספיק מהר, הם סגרו את המשחק טוב מאוד ולמרות ששלטנו, פשוט לא הגענו למצבים", אמר המאמן המנצח בסיום, "במחצית עשינו חילוף וזה השתלם. אני שמח שלעידן היה קור רוח לקחת את הפנדל ושמח שעלינו שלב".

מהלך המשחק

דקה 9: קרן של המקומיים הגיעה לרגליו של שריקי, שיישר את הכדור למרכז אך לא מצא שחקן אשדודי והגנת סכנין הרחיקה לקרן.

דקה 45: גול! קרן של צ'ה גרמה לערבוביה ברחבת אשדוד, הכדור הגיע לקאסום שבעט מקרוב פנימה. 0:1 לבני סכנין.

דקה 48: אוחיון בעט כדור חזק מ-20 מטרים, כהן הדף לקרן.

דקה 50: גול! מהראן אבו ריא ביצע עבירה על עידן שדה ברחבה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. שדה עצמו בעט לפינה הימנית וקבע 1:1.

דקה 55 - גול! עידן שדה ניצל איבוד כדור של חיים בנון ובעט כדור שנהדף על ידי מאיר כהן והגיע למשה אוחיון, שהניף את הרגל, בעט מהאוויר פנימה, וקבע 1:2 למ.ס. אשדוד.

דקה 62: שריקי מסר כדור רוחב לשדה, שנשאר מרחק עשרה מטר מהשער ובעט חזק מעל השער.

דקה 85: כדור ארוך של חלאילה הגיע לכהן, שבעט חזק לחיבורים. סטויקיץ' הדף לקרן.

דקה 90: סטויקיץ' ספג כרטיס צהוב על בזבוז זמן ומחא כפיים לשופט לירן ליאני, ששלף לו את הצהוב השני והרחיק אותו.

הרכב מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ' (הורחק, 90), רחמים צ'קול, כריסטיאן גונסאלס, מתן אוחיון, מרקו פופוביץ', סטפן קינגאווה, ניר ביטון (עידן ויצמן, 78), ניר נחום (עידן שדה, 46), משה אוחיון, עידן שריקי (אופיר מרציאנו, 90), דמיטאר מקרייב.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלאא אבו סלאח, טל חן, באסם גנאים, מהראן אבו ריא (ג'קו ערפאת, 64), חיים בנון, חאלד חלאילה, חמד גנאים (רן יצחק, 84), נסטיה צ'ה, לירן כהן, אחמד קסום (ג'ורג'יה צ'טקוביץ', 73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully