וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדד: "לא יודע מה קרה לשחקנים שלנו"

בהפועל באר שבע התקשו להסביר את ההפסד לרמת השרון בגביע. קוליק: "אני מאושר. רוצה את נצרת עילית בשלב הבא"

עירוני רמת השרון הוכיחה היום (רביעי) שהחלומות שלה על עלייה לליגת העל יכולים להיות ממשיים, במיוחד לאור העובדה שנגד הפועל באר שבע היא עמדה שווה ואפילו יותר מכך בגביע המדינה ושלחה אותה הביתה מתוסכלת אחרי ניצחון 1:3 משכנע, שסידר סינדרלה שנייה בווסרמיל.

דודו אברהם (25), אורן ניסים (52) ורותם שמול (85) כבשו את השערים לסגנית המוליכה של הלאומית, כשמאור מליקסון ניסה להושיע עם שער (56), אבל זה כמובן לא הספיק ובאר שבע חוזרת להתרכז בקרבות על הגעה לפלייאוף העליון.

שמול: "באנו עם המון מוטיבציה"

מאמן רמת השרון, ערן קוליק, היה נרגש בסיום והתקשה להסתיר את החיוכים. "אני מאושר", הודה קוליק. "גם מבחינה קבוצתית אנחנו מאושרים. בסך הכל השחקנים השקיעו מעל ומעבר ומגיעות להם מחמאות. יצרנו מצבי הבקעה. עשינו כמה שגיאות אבל אי אפשר לשחק בלי שגיאות".

המאמן התייחס לסוגיית הפנדל, כאשר רצה שדודו אברהם יבעט, אך רם סטי לקח את הבעיטה והחטיא, ואמר: "בפנדל אני כבר אטפל, כי דודו היה צריך לבעוט. ראיתי את השכונה בעיצומה". קוליק נשאל את מי הוא רוצה בשלב רבע הגמר, ואמר חד משמעית כי הוא מעוניין במפגש עם הפועל נצרת עילית, שעשוי להקל עליו את מלאכת ההעפלה לחצי הגמר.

רותם שמול, שנכנס כמחליף וכבש את השער השלישי במשחק, אמר: "נכנסתי בטירוף. אנחנו קבוצה מצוינת. ניצחנו קבוצה חזקה מאוד. המטרה שלנו לעלות ליגה. באנו עם המון מוטיבציה, יצאנו קצת מהלחץ של הליגה. שיחקנו יפה ואני שמח שניצחנו".

המאמן המאוכזב, ויקו חדד, לא לקח קשה מדי את ההפסד, למרות שהתקשה להסתיר את האכזבה, ואמר: "בוודאי שיש אכזבה גדולה. רמת השרון היא הכבשה השחורה של הפועל באר שבע. יחסי הכוחות היו כביכול לטובתנו, לא יודע מה קרה לשחקנים שלנו. משהו לא הלך, ולצערי הרב השחקנים שלנו לא ידעו לבוא עם הנשמה והלב".

חדד ניסה להסביר מה עשה מבחינת רמת השרון את ההבדל, ואמר: "רמת השרון באה עם יותר מוטיבציה, וככה אי אפשר לנצח". על משחקי הליגה שנותרו, אמר חדד: "תמיד הכרזנו שאנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון. צריך להרים את השחקנים, אני מקווה שנצליח לעשות את זה. אם נרצה לנצח בליגה, נצטרך לבוא עם הרבה יותר לב ואגרסיביות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully