וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עפולה בדרך לסכסוך עבודה

24.3.2010 / 16:09

ניר אלון שלח מכתב להנהלת הקבוצה לאחר שלא שולמו משכורות בחודשיים האחרונים. שחקן בקבוצה: "המצב לא נעים"

יושב ראש ארגון השחקנים, ניר אלון, הוציא היום (רביעי) מכתב להנהלת הפועל עפולה, ובו הוא מזהיר את הקבוצה כי אם לא תשלם משכורות עד מחר, הוא יכריז על סכסוך עבודה ושחקני הקבוצה יוכלו להתחיל לשבות בעוד שבועיים. על פי מידע שהעבירו שחקני עפולה לאלון, לרובם לא שולמו חלק ממשכורת דצמבר, וכן משכורות חודש ינואר ופברואר. בעקבות המצב, ביטל אמש המאמן אלי רבי את האימון המתוכנן של הקבוצה, וגם היום עדיין לא ברור האם ייערך אימון.

"בשם השחקנים הישראלים של הפועל עפולה, ולפי המידע שהועבר אלי מהשחקנים הישראלים בקבוצתכם, טרם שילמה הנהלת הקבוצה לשחקנים את שכר עבודתם בגין חודשים ינואר ופברואר 2010, וחלק משכר חודש דצמבר 2009. איחור בתשלום גורר אחריו פיצויי הלנת שכר המתווספים לקרן החוב", כתב אלון במכתבו שנשלח להנהלת הקבוצה והוסיף, "אשר על כן, נדרשת בזאת הקבוצה לשלם לכל אחד מהשחקנים את יתרת חובו כאמור ולאשר לנו בחוזר כי החוב נפרע, וזאת עד מחר, יום ה' (ה-24 בחודש) בשעה 12:00. היה ויהיו עיכובים נוספים בתשלום השכר, אנחה את השחקנים לעשות שימוש בכל אמצעי ארגוני העומד לרשותם, לרבות הודעה על סכסוך עבודה ושביתה בקבוצתכם".

מהנהלת עפולה לא נמסרה תגובה לידיעה, אך מקורבים לקבוצה מסרו כי נעשים מאמצים לשלם את המשכורות עוד היום ולמנוע מצב של סכסוך עבודה. אחד משחקני הקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "המצב לא נעים, אין מאיפה להביא כסף הביתה. נמאס לנו לשתוק, שתקנו מספיק, אנחנו לא מקבלים תשובות הולמות מהקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully