וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - בני סכנין: "כל משחק הוא כמו גמר גביע"

שריקי ואשדוד מתכוננים לשמינית גמר הגביע: "חייבים לנצח כדי להשיג את המטרות". בלבול לשחקניו: "בואו נשמור על מומנטום"

מ.ס. אשדוד סיימה את הכנותיה לקראת משחק שמינית גמר גביע המדינה בו תארח מחר (רביעי, 17:00) את בני סכנין. הקבוצה מגיעה להתמודדות הגביע במצב רוח שפוף, אחרי שני הפסדים רצופים בליגה ולאחר שבשבת היא נוצחה 1:0 על ידי אחי נצרת. האשדודים יצטרכו להתפנות ממאבקי הכניסה לפלייאוף העליון בליגה ולהתרכז במשימת הגביע, כאשר חלום הזכייה בתואר ראשון אי פעם למועדון חי ונושם, לפחות עד שריקת הפתיחה נגד סכנין.

המאמן יוסי מזרחי התלבט רבות בנוגע להרכב הפותח, וביומיים האחרונים לא תורגלו אופציות כלשהן להרכב כזה או אחר. מי שיחזור מחר בוודאות ל-11 הפותחים הוא הבלם האורוגוואי כריסטיאן גונזאלס, שסיים לרצות עונש הרחקה וישוב למרכז ההגנה לצידו של מתן אוחיון. מרקו פופוביץ' צפוי להמשיך בעמדת המגן הימני, אולם לא מן הנמנע כי דווקא עידן ציון יקבל את חולצת ההרכב וזאת בכדי לזעזע מעט את פופוביץ' שקצת נחלש בשבועיים האחרונים.

גם בקישור עשוי לבצע מזרחי מספר שינויים כאשר עידן וייצמן ושי רביבו עשויים לבוא בחשבון לאחר שלא פתחו במחזורים האחרונים. עידן שריקי, שהחמיץ פנדל נגד אחי נצרת, יפתח לצידו של דמיטאר מקרייב בחוד ההתקפה.

"מבחינתנו, כל משחק הוא כמו גמר גביע בתקופה הקרובה", אמר שריקי לקראת המשחק. "בשלושה ימים יש לנו שני משחקים קריטיים, ואם אנחנו רוצים להשיג את המטרות שלנו, אנחנו חייבים לנצח גם בגביע וגם בליגה". על היריבה שניצחה השבוע את מכבי חיפה בליגה הוסיף החלוץ: "מאז ינואר בני סכנין נמצאת בתקופה טובה. הם ניצחו את מכבי חיפה במחזור האחרון ואנחנו ניתן להם את כל הכבוד, אבל בבית שלנו, מול הקהל שלנו, אנחנו מקווים ורוצים לנצח".

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', מרקו פופוביץ', כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, ניר ביטון (עידן וייצמן), סטפן קינגאווה, משה אוחיון, שי רביבו (עידן שדה), עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

סכנין: להמשיך את המומנטום

בסכנין בעיקר רוצים להמשיך את המומנטום מהניצחון על מכבי חיפה ביום ראשון, ומקווים כי הביטחון שקיבלו השחקנים מהמשחק יבוא לידי ביטוי במשחק מול אשדוד.

לפני האימון ערך מרקו בלבול את אסיפת הקבוצה. גם היו"ר חסן אבו סאלח הגיע לשבח את השחקנים על הניצחון על האלופה. "הבאתם כבוד בניצחון על חיפה", אמר, "בואו ננסה לעשות עכשיו גם דברים יפים בגביע". בלבול הוסיף על דבריו: "שיחקתם מצוין מול חיפה ואני רוצה לשבח את כולם על המשחק. עכשיו בואו נשמור על מומנטום ונביא היכולת למשחק מחר. אם נצליח בגביע אפשר לעשות עונה מאוד יפה".

בצד המקצועי, בלבול יחסר מחר את פטי יא יא וככל הנראה את קאדו הסובל מפציעה. יא יא ייעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, ובלבול מתלבט האם חיים בנון יתפוס את מקומו במרכז ההגנה או שמא מהראן אבו ריא ובאסם גנאים ישמש כמגן השמאלי. מלבד שינוי זה לא מתכנן בלבול שינויים נוספים מהמשחק מול חיפה, כשג'קו ערפאת שחזר לסגל ימתין על הספסל.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, טל חן, חיים בנון, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה, באסם גנאים, חאמד גנאים, נסטיה צ'ה, לירן כהן, אחמד קאסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully