וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה עלתה לרבע גמר גביע המדינה

הזהובים התקשו מול הפועל אשקלון אך שער בודד של פדרו גלבאן בדקה ה-74 סידר להם 0:1 קטן ומקום בין 8 האחרונות

על אף העונה הלא רעה בליגה והקמפיין המכובד בליגה האירופית, בני יהודה רוצה יותר. הערב (שלישי) פגשה החבורה של גיא לוזון את הפועל אשקלון מהליגה הלאומית במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, ועל אף שלא הרשימה, בלשון המעטה, את המטרה היא השיגה. הזהובים ניצחו 0:1 קטן, שהספיק להם כדי להעפיל לשמונה האחרונות במפעל.

המשחק נפתח על מי מנוחות, כאשר ההזדמנות הטובה ביותר בעשרים הדקות הראשונות היתה של אשקלון, סגנית מחזיקת הגביע מ-2006/2007, למי ששכח, כשאריק רומאו כמעט הכניע את איינוגבה עם נגיחה מקרוב. בדקה ה-25 קיבל יחיאל צגאי הזדמנות פז לאחר טעות בהגנת בני יהודה, אלא שהבעיטה שלו היתה חלשה וחלפה ליד הקורה.

האורחים פתחו היטב גם את המחצית השניה, כשבעיטה חזקה של קובי דג'אני בדקה ה-46 שפשפה את העמוד. בדקה ה-56 קיבל משה ביטון כדור מגלבאן בתוך הרחבה, אך בעט חלש והחוצה. דקה לאחר מכן ניסה דג'אני את מזלו משלושים מטר, אלא שאיינוגבה הדף לקרן, כאשר מהצד השני סחט והבה הדיפה יפה לאחר בעיטה מסובבת של אלירן עטר. הזהובים המשיכו לשלוט ובדקה ה-76 גם באו על שכרם, כשפדרו גלבאן סובב בעיטה חופשית יפה לפינה השמאלית, שלא השאירה לוהבה המבולבל סיכוי של ממש. 0:1 לבני יהודה, שהורידה הילוך, הלכה אחורה והעבירה את הזמן עד השריקה האחרונה, שסימנה את עלייתם לרבע הגמר.


הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, חסן אבו זייד (עמרי אפק, 89), מהראן ראדי, משה ביטון (לירוי צעירי, 80), אסי בלדוט (מיכאל זנדברג, 65), פדרו גלבאן, אלירן עטר.

הרכב אשקלון: הרכב משוער: יניב והבה, איב פז (עמרי רון, 76), יניב אלול, יוסי ביטון, שוקי נגר, קובי דג'אני, שי פטלק, רן קוז'וך, יחיאל צגאי, דידי אונגר, אריק רומאו (בריאן מן, 82).

לוזון: "השאיפה היא לקחת את הגביע"

"הייתה לנו מחצית ראשונה מזעזעת", הודה המאמן המנצח גיא לוזון בסיום. "ולא שהשנייה הייתה מרשימה, אבל את המשימה שלנו השגנו, ועכשיו אנחנו עם הפנים קדימה. במשחקי גביע שחקנים נלחצים אם הם לא כובשים בהתחלה, והלחץ מוביל להפקרות הגנתית שיכולה להוביל לספיגה במתפרצת, אז הייתי צריך להרגיע את החניכים שלי ואני שמח שבסופו של דבר ניצחנו. עכשיו השאיפה שלי היא לא הגיע לרמת גן אלא לקחת את הגביע".

בצד המפסיד היה אורי מלמיליאן, שאמר לאחר המשחק: "שיחקנו טוב, והגענו למצב או שניים אבל לא עשינו גול. הם הגיעו למצב אחד, בעצם מצב נייח שזה לא מצב, אבל זה הכדורגל, הכדור ברשת והם ניצחו. יכול להיות שבסוף המשחק הכושר הגופני שיחק תפקיד, אבל מול קבוצה כזו צריך לתת את הגול כשמגיעים למצב. חבל, ועכשיו צריך להמשיך הלאה. יהיה קשה לעלות ליגה, אבל בכדורגל זה לא נגמר עד שזה לא נגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully