וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'טר: "נצטרך להיות בשיאנו כדי לנצח”

23.3.2010 / 19:29

הפועל ירושלים תארח את אלבה ברלין במשחק הראשון במסגרת שלב ההצלבה ביורוקאפ (ד', 19:30, 5+), הרכז דרוך

יותם רונן

צילום וידאו: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: דורון שטיין

בתחילת העונה דיברו בהפועל ירושלים על הגעה לשלב הבתים של היורוקאפ כאל הצלחה. לאחר ההגרלה הלא פשוטה שזימנה להם את אריס סלוניקי, זאדאר ושאלואיי, דובר על סיכוי מסויים להעפיל לסיבוב השני. אחרי שגם המשימה הזאת הושלמה, קטנו הקולות שהאמינו כי ירושלים תעפיל מהבית שכלל את ולנסיה, קאזאן וגלאטסראי, אך גם משם הדהימו האדומים. מחר (רביעי, 19:30, שידור ישיר בספורט 5+), תעמוד הקבוצה האדומה למבחן נוסף כשתארח במשחק הראשון בשלב ההצלבה את אלבה ברלין, מוליכת הטבלה הגרמנית, כשהפיינל פור בויטוריה מעבר לפינה.

הנהלת הקבוצה מבקשת מהאוהדים להקדים מחר את בואם בחצי שעה להיכל הספורט במלחה ולהימנע מלחץ בכניסות. ביום המשחק הקופות לא יפחו ולמשחק נותר מספר מצומצם מאוד של כרטיסים.

הקבוצה של גיא גודס מגיעה למשחק אחרי ניצחון קליל בליגה על עירוני רמת גן, ובידיעה שאם היא רוצה לעבור שלב, ירושלים חייבת לנצח את המשחק בבית בהפרש גדול, "יש לנו מזל שהגענו לשלב כזה בתחרות עם כל כך הרבה קבוצות טובות", אמר גודס לקראת המשחק, "אלבה היא קבוצה גדולה, עם שחקנים טובים ומאמן מצוין. יש לנו כבוד לשחק מול קבוצה בסדר גודל הזה בשלב כזה של העונה. זה משחק של 80 דקות, ואנחנו צריכים לנצח את המחצית הראשונה. זה יהיה קשה, אבל יש אמונה בתוך חדר ההלבשה ואמונה בתוכינו".

הגארד פו ג'טר הוסיף: "שלב רבע הגמר היא חיה מסוג אחר. אתה לא יכול לתקן את הטעויות שלך במשחק הבא. אנחנו חייבים לשחק בצורה מושלמת כדי לנצח את אלבה, ונצטרך להיות בשיאנו. אני בטוח שאלבה יהיו בשיא הכושר שלהם, במיוחד כשמדובר בקבוצה עם כל כך הרבה כישרון וניסיון. אנחנו צריכים את הקהל שלנו כדי להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי".

הקבוצה הגרמנית, שמגיעה למשחק אחרי הפסד ביתי מפתיע מול שטוטגרט 76:70. המאמן לוקה פביצ'ביץ' מכיר טוב מאוד את ישראל, לאחר ששיחק בהפועל נהריה באמצע שנות ה-90, והדריך את אותה אלבה ברלין בשנה שעברה בשלב הטופ 16 של היורוליג במפגשים מול מכבי תל אביב. אלבה נחתה אמש בישראל, ויערכו בישראל שני אימונים לקראת המשחק. "שיחקתי כבר בסיטואציה כזאת מול הפועל ירושלים כשהייתי בברי", אמר לקראת המשחק הגארד ג'וליוס ג'נקינס, "בסדרה ההיא הפועל ניצלה את יתרון הביתיות שלה בצורה טובה מאוד וניצחו, לכן אני שמח שאנחנו משחקים את המשחק הקובע אצלנו בבית". המאמן פביצ'ביץ' הוסיף: "אנחנו צריכים להיות חזקים בראש, אנחנו משחקים מול קבוצה חזקה מאוד. היתרון של הפועל הוא האולם הביתי שלה, ואנחנו נצטרך לשלוט בקצב של המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully