וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חזרה למקום הראשון בספרד

האלופה עבדה קשה לפני שזלאטן (73) ובויאן (89) ניצחו את אוסאסונה 0:2. ריאל תוכל לשוב לפסגה בחמישי נגד חטאפה

אחרי התצוגה הנהדרת בשבועות האחרונים, המופע של לאונל מסי וברצלונה חזר הערב (רביעי) אל הקמפ נואו, אבל נעצר משהו. בארסה התקשתה מאוד הערב נגד אוסאסונה העקשנית, אבל לבסוף ניצחה 0:2 בזכות שני שערים מאוחרים ועלתה למקום הראשון לפחות ל-24 שעות. ריאל תוריד אותה משם אם תנצח מחר את חטאפה בהפרש של שלושה שערים ויותר.

שני הישראלים שמייצגים את ישראל בלה-ליגה, סיימו את המשחקים שלהם ב-0:0. דוודו אוואט שמר על שער נקי בחוץ נגד האקסית ראסינג סנטאנדר ואילו בן סהר נכנס כמחליף במדי אספניול ושיחק 29 דקות בתיקו המאופס שלה בויאדוליד.

ברצלונה - אוסאסונה 0:2

בארסה עבדה הערב קשה מאוד נגד קבוצה שבעצמה ידועה בכך שחרטה את העבודה על דגלה. האלופה התקשתה להתרגל למלחמת החפירות אליה אוסאסונה גררה אותה, אבל שלוש נקודות הן שלוש נקודות והן הושגו אחרי הרבה יזע.

פפ גווארדיולה העלה שלישייה התקפית שכלה את תיירי הנרי, לאונל מסי וזלאטן איברהימוביץ' והאחרון סיכן מספר פעמים את השער של הבאסקים במחצית הראשונה, אבל ללא תוצאות. במחצית השנייה אוסאסונה כבר נעלמה לחלוטין מחצי המגרש, האלופה הגבירה את הלחץ על השער של ריקרדו, אבל המשיכה להתקשות, כשלאונל מסי לא בולט אחרי שבועות לא מעטים בהם חיפה על חוורונם של חבריו לקבוצה.

יחד עם זאת, הסבלנות שגילתה ברצלונה במשחק כולו וגם כלפי זלאטן, השתלמה בדקה ה-73 כשהשבדי ניצל כדור רוחב של מקסוול וקבע את תוצאת המשחק. זלאטן הוחף כעבור דקה על ידי בויאן והילד, שסובל מעונה לא קלה, כבש בעצמו את השני של קבוצתו בדקה ה-89 כדי לחתום את התוצאה.

ראסינג סנטאנדר - מאיורקה 0:0

"משהו קורה לנו מחוץ לבית ואנחנו לא יודעים מה. ניתן הכל ונקווה שהמזל יהיה בצד שלנו", התייחס ערב המשחק דודו אוואט למאזן של קבוצתו מחוץ למאיורקה - 10 נקודות בלבד מה-46 שיש לה. הערב הקבוצה מפאלמה שוב לא ניצחה, אבל לפחות היא גם לא הפסידה והשוער הישראלי שמר על רשת נקייה.

ראסינג החזיקה הרבה יותר בכדור, אבל האורחת הייתה לא פחות מסוכנת, כשויקטור ואריץ אדוריץ לא מצליחים לכבוש בנסיונותיהם מתוך הרחבה. בסיום 0:0 שלצערם של אוואט וחבריו, הגדיל את הפער שלהם על פני סביליה במאבק על המקום הרביעי בנקודה בלבד.

ולנסיה - מלאגה 0:1

מי שידעה לנצל היטב את איבוד הנקודות של סביליה אתמול ושל מאיורקה היום היא ולנסיה, שאמנם השיגה ניצחון מינמלי, אבל כזה שהספיק לה בשביל לפתוח פער של שש נקודות על נפי המקום הרביעי ושמונה על פני המקום החמישי, כנראה בדרך חזרה לליגת האלופות בעונה הבאה. דויד וייה, מי אם לא הוא, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-13.

תוצאות נוספות:

ויאדוליד - אספניול (29 דקות לבן סהר) 0:0

טנריפה - ויאריאל 2:2
לטנריפה: נינו (60), אנטוניו קולבאס (76). לויאריאל: נילמאר (45), ג'וזפה רוסי (88).

אלמריה - סראגוסה 0:1
לאלמריה: קאלו אוצ'ה (61)

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully