וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה מתנהגים לאחות הגדולה?

מכבי קביליו יפו הובסה 5:0 על ידי הפועל ת"א בגביע, אבל שחקניה פצעו את לאלה ומנטשאשוילי ועצבנו את גוטמן

הפועל תל אביב הביסה הערב (שלישי) את מכבי קביליו יפו 0:5 ועלתה לרבע גמר גביע המדינה. קבוצת האוהדים מליגה ב', שעשתה דרך יפה ומפתיעה עד לשלב הנוכחי, הייתה רחוקה מלתת פייט לאחות הגדולה שלה, וכעת היא תחזור למאבקי העלייה לליגה א', בשאיפה שכבר בשנים הקרובות היא תפגוש את האדומים לדרבי נוסף, הפעם במסגרת ליגת העל.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב מול שוער מכבי קביליו יפו גבי בורשטיין. יותם רונן
לא חיכה יותר מדי. איתי שכטר/יותם רונן

הפועל תל אביב הגיעה למשחק הזה עם שתי מטרות: לגמור את המשחק בשלב מוקדם, ולשמור על בריאותם של השחקנים לקראת המשך המאבקים בליגת העל. במשימה הראשונה היא עמדה, כשאיתי שכטר (3) ו-ואליד באדיר (10) העלו אותה ליתרון 0:2 בשלב מוקדם של המשחק. המשימה השניה הייתה קצת יורת בעייתית. רק שתי דקות לאחר שגוטמן שלח את שני כוכביו, איתי שכטר וגילי ורמוט, לספסל במחצית השניה, הגיעה פציעתו של מהראן לאלאה, שנכנס כמחליף והספיק לשחק שש דקות לפני שהוכשל ונפצע ברגלו. לאלה הוצא מהמשחק לבדיקה רפואית, ובהפועל תל אביב יקוו שלא מדובר בפציעה חמורה. חמש דקות לסיום, רן פוליקר מיפו דחף את זוראב מנטשאשוילי, שנפל לא טוב על הקרקע, נפצע בכתפו, וגם הוא פונה לטיפול.

שכטר השלים צמד בדקה ה-53, כאשר ורוצ'ינה (30) וזהבי (40) השלימו את החגיגה של הפועל תל אביב עם שערים לרשת של גבי בורשטיין, מאמן השוערים של הפועל תל אביב שבחר לעמוד בשערה של מכבי קביליו יפו, קבוצתו כשחקן. נראה שלמרות התוצאה הכואבת מבחינתה של יפו, בצוות המקצועי של האדומים לא יתחשבו במאמן השוערים, שככל הנראה סיים את דרכו בקבוצה בגלל ההחלטה שלו.

מהלך המשחק

דקה 3 - שער! הגבהה של הפועל תל אביב לתוך הרחבה מצאה את איתי שכטר, שנהנה מנפילה של שחקן הגנה יפואי כדי להכניע בקלות את גבי בורשטיין.

דקה 10 - שער! מנטשאשוילי הגביה כדור מצד שמאל, הכדור קפץ על הקרקע בתוך הרחבה והמשיך לתוך השער בזכות נגיעה קלה של באדיר. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 14 - עמרי קנדה פרץ מימין והגביה כדור לשכטר, שבעט מתוך הרחבה, הפעם בורשטיין הדף.

דקה 30 - שער! בויאן ורוצ'ינה הוכשל ברחבה על ידי גבי בורשטיין וזכה בכדור עונשין מ-11 מטרים, אותו הוא ניצל בקלות. 0:3 להפועל תל אביב.

דקה 40 - שער! איתי שכטר שלח מסירה מצד שמאל לכיוונו של ערן זהבי, שחדר לרחבה והטעה שחקן הגנה בדרך לכיבוש קליל. 0:4 להפועל תל אביב.

דקה 53 - שער! איתי שכטר קיבל כדור בתוך הרחבה, הטעה שני שחקני הגנה לבנים וכבש מקרוב את שערו השני במשחק. 0:5 להפועל תל אביב.

הרכב מכבי קביליו יפו: גבי ברושטיין, יניב עמיאל, כפיר אגסי, אורן בן לוי, סבי חיים, רן פוליקר, סבח גיא (נסים בן דוד, 63), בני שרקט, ניסן עזרן, ארז ירימי (דודי ביטרן, 49), אורן יחזקאל

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, גל שיש, זוראב מנטשאשוילי, שי אבוטבול, גילי ורמוט (מהראן לאלה, 57, יהודה חוטא, 62), ערן זהבי, איתי שכטר (ויקטור מרעי, 54), בויאן ורוצ'ינה

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully