וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-מכבי תל אביב: ההזדמנות האחרונה?

שתי הקבוצות ייפגשו בטדי במסגרת שמינית גמר הגביע (ד', 21:00, 5+ לייב). גרשון: "הגביע יכול להפוך את העונה לשמחה"

לאחר שכמעט והבטיחו את הפלייאוף העליון, בבית"ר ירושלים יודעים כי שמירה על הגביע היא משימתם העיקרית ומתייחסים למשחק מחר (רביעי) בשמינית הגמר מול מכבי תל אביב (21:00, 5+ לייב) כאל משחק העונה, וגם האוהדים נכנסו לאווירה כש-14 אלף כרטיסים כבר נמכרו.

"זו פעם ראשונה אולי בשנתיים שטדי הולך להיות מלא", אמר אריק בנאדו. "כולם פה בטירוף. ברור שגם מבחינתנו הגביע זו המטרה הראשונה במעלה. אם ננצח את מכבי תל אביב, שזו קבוצה שאנו מתחרים מולה גם בליגה, זה ייתן יתרון להמשך. היתה עונה מאוד קשה אבל התיישרנו בחודש האחרון. מכבי פחות טובה בזמן האחרון אבל זה לא חשוב, אני מקווה שנביא את היכולת הטובה שלנו למשחק הזה".

עידן טל, השחקן הפעיל עם מספר הגביעים הגדול ביותר בישראל, יודע גם הוא כי מחר זו נקודת השיא של העונה עד כה. "אי אפשר לתלות עונה במשחק אחד אבל ברור שחשיבות המשחק מחר גדולה מאד. אני מקווה להגיע באותה יכולת ונחישות של השבועות האחרונים". שמעון גרשון קבע כי"הגביע הוא המטרה היחידה שיכולה להפוך את העונה שלנו לשמחה".

מבחינה מקצועית יהנה דוד אמסלם מסגל כמעט מלא, פרט לעידן ורד ושמוליק קוזוקין שסיימו את העונה. ג'וניור ויסה עשוי להיות כשיר ולהכלל בסגל לראשונה זה חודשיים. עידן טל, שהצטיין בניצחון על הפועל רעננה לאחר שנכנס במחצית, החלים מהשפעת בה לקה ויפתח בהרכב. פאולו דה לה האסה, שמילא את מקומו בקישור, יחזור לעמדת המגן הימני ואיתן טיבי ירד לספסל.

הקבוצה אמנם התאמנה הערב באיצטדיון "טדי", אך כבר בצהריים גילו אנשי המועדון כתובות נאצה שנחתמו ע"י אנשים ההזדהו כחברי "לה פאמיליה" בה קיללו את יו"ר המועדון איציק קורנפיין, קשר הקבוצה קובי מויאל וראש עיריית ירושלים ניר ברקת שלקחו חלק בפגישת הפיוס עם עובדי הניקיון הערבים שהותקפו ב"טדי" לפני כשבוע וחצי. קפטן הקבוצה, אבירם ברוכיאן, שגם כן נכח בקבוצה, זכה לצאת נקי ע"י המרססים.

הרכב משוער: אריאל הרוש, פאולו דה לה האסה, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין, קובי מויאל, עידן טל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי, טוטו תמוז.

"זה המאני טיים של המועדון"

"אין ספק שעבורנו זה משחק העונה", כך אמר היום גורם במכבי תל אביב לקראת משחקה של הקבוצה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה נגד בית"ר ירושלים. "המשחק הזה הוא המאני טיים של המועדון. נצטרך לשים בצד את כל מה שעובר על הקבוצה והמועדון כולו ולהתרכז במשימה החשובה שיש לנו. מכבי תל אביב יכולה לנצח כל קבוצה בכל איצטדיון ונצטרך לעשות את זה גם מחר", הוסיף הגורם שהיטיב לבטא את התחושות בקרב השחקנים, הצוות המקצועי וראשי המועדון לקראת הקרב מחר בטדי.

בדומה לאתמול, גם היום תרגל המנג'ר אבי נמני מערך של שלושה קשרים נסוגים, כאשר גיז'רמו ישראלביץ' יפתח במקומו של מאור בוזגלו לצידם של ליאור ז'אן ושרן ייני בקישור האחורי. יוסי שבחון ויובל אבידור יתופקדו בחלק הקדמי לצידו של עמנואל מאיוקה שיפתח כחלוץ בודד בחוד ההתקפה על חשבונו של איליה יברויאן שיסופסל. בצוות המקצועי מאמינים שאפשר לנצל את המהירות של אבידור ומאיוקה נגד ההגנה האיטית יחסית של בית"ר, כאשר לאבידור יהיו גם משימות הגנתיות, במטרה לעזור לקישור של מכבי לשלוט במרכז המגרש.

הצהובים מגיעים למשחק במומנטום רע מאוד לאחר חמישה משחקים ללא נצחון בליגה. המנג'ר אבי נמני שוחח עם שחקניו באסיפה שהתקיימה לפני האימון. "בית"ר נמצאת בתקופה טובה מאוד ואנחנו נהיה חייבים להיות מאוד מרוכזים וממושמעים טקטית בכדי להצליח במשימה שלנו", אמר נמני לשחקנים. המנג'ר הזהיר את חניכיו מהחלק הקדמי המאוד מסוכן של בית"ר, כשהוא מזהיר בעיקר מפני ברק יצחקי וטוטו תמוז שנמצאים בכושר נפלא. השחקנים צפו בקטעי וידאו ערוכים מהמשחק הקודם בין שתי הקבוצות בליגה, משחק שכזכור הסתיים בנצחונה של מכבי 3:4. למעט הקשר הסרבי איביצ'ה אילייב שנותח בברכו, יעמוד מחר סגל מלא לרשותו של נמני. איגור טומאסיץ' ודור מלול צפויים להכלל בסגל ולשבת על הספסל.

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, רונלד ראלדס, ניסו קפילוטו, רוני גפני, ליאור ז'אן, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, יובל אבידור, עמנואל מאיוקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully